Запис Детальніше

Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України
 
Creator Мороз, Л. А.
Савченко, Ю. Т.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 658.8
 
Description Досліджено тенденції розвитку фармацевтичного ринку України, маркетингові стратегії вітчизняних лідерів цього ринку, які можуть ефективно використовувати і інші українські виробники фармацевтичної продукції у конкурентній боротьбі з іноземними компаніями. The tendencies of development of the pharmaceutical market of Ukraine are investigated. The author analyses the marketing strategies of the domestic leaders of this market, which can effectively use Ukrainian manufacturers of pharmaceutical production in competition with the foreign companies.
 
Date 2018-11-15T11:06:27Z
2018-11-15T11:06:27Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України / Л. А. Мороз, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 230–234. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43095
 
Language uk
 
Relation 1. Фармацевтичний маркетинг: Навч. посібник. / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, Л.А. Мороз, Н.1. Чухрай: /За ред. Л.А. Мороз: — Львів: Наутілус, 2000. — 320 с. 2. Фармацевтичний ринок України в цифрах // Ліки України. — 2000. — № 5. 3. Промишленно- торговий обзор отечественного ринка фармацевтических препаратов // Бизнес. — 2000. — № 39. 4. Internet: http://www.provisor. Kharkov.ua.
 
Rights © Мороз Л. А., Савченко Ю. Т. 2002
 
Format 230–234
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"