Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України
|
|
Creator |
Мороз, Л. А.
Савченко, Ю. Т. |
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|
Subject |
658.8
|
|
Description |
Досліджено тенденції розвитку фармацевтичного ринку України, маркетингові стратегії вітчизняних лідерів цього ринку, які можуть ефективно використовувати і інші українські виробники фармацевтичної продукції у конкурентній боротьбі з іноземними компаніями. The tendencies of development of the pharmaceutical market of Ukraine are investigated. The author analyses the marketing strategies of the domestic leaders of this market, which can effectively use Ukrainian manufacturers of pharmaceutical production in competition with the foreign companies.
|
|
Date |
2018-11-15T11:06:27Z
2018-11-15T11:06:27Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мороз Л. А. Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України / Л. А. Мороз, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 230–234. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43095 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Фармацевтичний маркетинг: Навч. посібник. / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, Л.А. Мороз, Н.1. Чухрай: /За ред. Л.А. Мороз: — Львів: Наутілус, 2000. — 320 с. 2. Фармацевтичний ринок України в цифрах // Ліки України. — 2000. — № 5. 3. Промишленно- торговий обзор отечественного ринка фармацевтических препаратов // Бизнес. — 2000. — № 39. 4. Internet: http://www.provisor. Kharkov.ua.
|
|
Rights |
© Мороз Л. А., Савченко Ю. Т. 2002
|
|
Format |
230–234
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|