Запис Детальніше

Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу
 
Creator Мних, О. Б.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 658.8
 
Description Розглянуто проблеми виходу українських підприємств на закордонні ринки. Визначені основні задачі євромаркетингу і підходи до їх вирішення. The actual problems of entering foreign markets of Ukrainian enterprises are shown in the article. The basis problems of the development of euromarketing and its solving are determined.
 
Date 2018-11-15T10:32:49Z
2018-11-15T10:32:49Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Мних О. Б. Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 66–71. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43062
 
Language uk
 
Relation 1. Торгівля і ринок України: Темат.збірн. наук, праць. Донецьк, 1999. Вип. 8. Т 1. 2. Euromarketing. Koncepcje,strategie,metody Krakow, 1999. 3. Статистичний щорічник України за 1995-2001 р.р. Державний комітет статистики України. 4. Стеценко О. Україна торгує із 156 країнами світу - сировиною і харчовими продуктами // Час - 1996. - 1 березня. 5. Україна 2000 і далі: гіпотетичні пріоритети та сценарії розвитку. / Під ред. Бєлова О.Ф. - K., 1999. 6. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг. - K., 1998. 7. Sznajder A. Handel bez granic. Businessman Magazine, 1993. Nr. 1. 8. Україна в цифрах. 1999 р. - K., 2000.
 
Rights © Мних О. Б., 2002
 
Format 66–71
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"