Запис Детальніше

Сутність та класифікація індивідуальних потреб людини

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та класифікація індивідуальних потреб людини
 
Creator Горбаль, Н. І.
Процик, І. C.
Воляник, Г. М.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка
 
Subject 330. 163. 11
 
Description Розглянуто різні підходи до визначення сутності потреб та їх класифікації. Виділено основні якісні характеристики потреб, описано основні дискусійні питання стосовно них. Рекомендовано використання ситуаційного підходу при застосуванні різних теорій потреб. In the article different approaches to essence of needs and their classifications are described. The main characteristics of needs and major discussion problems as to them are investigated. It was recommended to use situation approach to different needs theories.
 
Date 2018-11-15T10:10:25Z
2018-11-15T10:10:25Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Горбаль Н. І. Сутність та класифікація індивідуальних потреб людини / H. І. Горбаль, I. C. Процик, Г. М. Воляник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 8–11. – Бібліографія: 19 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43050
 
Language uk
 
Relation 1. Баранова Л.Я. Личные потребности. — М., l988. 2. Баранова Л.Я., Левин A.B. Потребности, доходы, потребление. — М., І988. З. Соловьев БЛ. Потребности, рынок, спрос. — М., І982. 4. ^тлер Ф. Основы маркетинга. — М., 1995. 5. Мескон М., Aльбеpт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. — М., І992. б. Левин A.B. Научно-технический прогресс и личное потребление. — М., І979. 7. Фридман Л.И., Kлагина И.Ю. Психологический справочник учителя. — М., 1991. З. Ліпич Л.Г., Войтович С.Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів. — Луцьк: 1999. 9. Keyns J. Essays in Persuasion. — London, — 19З6. 10. Galbraith J. The Affluent Society. - Boston, - 1971. 11. Аверин С.Б. О психологической классификации потребностей. // Вопросы психологии, І987. — M 5. 12. Murray H.A. Explorations in Personality. — New York.: 19ЗЗ. 1З. Maslow H.A. Theory of Human Motivation II The Psychological Review. — 194З. — M 50. — P^70^96. І4. Хьелл Л., Зиглер Д. Основные положения, исследования и применения теории личности. — Спб. І999. І5. Немов Р.С. Психология: Учебник. — В З т. — Т І. — М., І998. Іб. Туган-Барановський М.1. Політична економія. — K., І994. l7. Kзьмін О.Є. Сучасний менеджмент. — Львів, І995. І8. Жук Ю.Т., Жук В.A., Ku^як H.K. Теоретичні основи товарознавства. — K., 2000. І9. Гогулан М.Ф. Попрощайтесь с болезнями. — М., 2000.
 
Rights © Горбаль Н. І., Процик І. C., Воляник Г. М., 2002
 
Format 8–11
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»