Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до управління якістю продукції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до управління якістю продукції
 
Creator Князьков, О. П.
Тимчак, Н. В.
Мартиненко, С. М.
 
Contributor Луцький державний технічний університет
 
Subject 658.562
 
Description Розглянуто роль та значення маркетингового підходу до управління якістю продукції. Реалізація маркетингової стратегії передбачає створення системи управління якістю продукції, яка забезпечить впровадження у виробництво комплексу заходів, спрямованих на випуск високоякісних, конкурентоспроможних виробів. The role and meaning of the marketing approach to product quality control are considered. The realization marketing strategy assumes creation of a control system of quality of production for maintenance of introduction in manufacture of a complex of measures directed on release of high-quality, competitive products.
 
Date 2018-11-15T10:59:09Z
2018-11-15T10:59:09Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Князьков О. П. Маркетинговий підхід до управління якістю продукції / О. П. Князьков, Н. В. Тимчак, С. М. Мартиненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 184–188. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43085
 
Language uk
 
Relation 1. Войчак A.B. Маркетинговий менеджмент. — K., 1998. 2. Дибб C., Симкин Л., Брздли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. — СПб, 2001. 3. Маркетингова товарна політика: Навч.- метод.розробка / Уклад. О.Г. Звьоздкіна. — K., 1998. 4. Maciej Urbaniak Jakosc w marketiengu. - Poznan: 1999. 5. Krzysztof Rutkowski. Zintegrowany lancuch dostaw. SGH, Warszawa. 1999. 6. Logistyka ponad granicami. //Pod red. St. Abta, Poznan, 2000. 7. B\a\k Piotr. Logistyka. PWE, Warszawa. 1999.
 
Rights © Князьков О. П., Тимчак Н. В., Мартиненко С. М., 2002
 
Format 184–188
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"