Запис Детальніше

Менеджмент інформаційно-комунікаційної сфери в контексті становлення українського суспільства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Менеджмент інформаційно-комунікаційної сфери в контексті становлення українського суспільства
Management information and communication areas in the formation of Ukrainian society
Менеджмент информационно-коммуникационных сфер в контексте становления украинского общества
 
Creator Рак, Ольга
Rak, Olha
Рак, Ольга
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject менеджмент
інформаційно-комунікаційна сфера
теоретико- методологічні аспекти засобів масової комунікації
комунікаційний вплив на свідомість
management
information and communication field
theoretical and methodological aspects of the media
communication effect on consciousness
менеджмент
информационно-коммуникационная сфера
теоретико- методологические аспекты средств массовой коммуникации
коммуникационный влияние на сознание
007
316.77
655 (477)
 
Description Досліджено роль менеджменту інформаційно-комунікаційної сфери українського
суспільства в контексті становлення та розвитку політичної, економічної, соціальної,
науково-технологічної та інформаційно-комунікаційної сфер суспільного життя
України. Розглядаються теоретико-концептуальні та практичні підходи до управління
розвитком інформаційно-комунікаційної сфери українського суспільства.
Автором з’ясовано та проаналізовано теоретичні та практичні проблеми менедж-
менту комунікаційної та видавничої сфери новітньої України в умовах глобалізації та
регіоналізації соціальних комунікацій у контексті перспектив формування повноцінного
національного інформаційного простору.
Article plays the role of information and communications management sphere Ukrainian
society in the context of the formation and development of political, economic, social, scientific,
technological and information-communication spheres of public life in Ukraine. Theoretical
and conceptual and practical approaches to managing the development of information and
communication spheres of society.
The author found and analyzed the theoretical and practical problems of management
communication and publishing spheres of modern Ukraine in the context of globalization and regionalization of social communications in the context of the prospects for the development of
adequate national information space.
The study examined the author of the problems and prospects of implementation of the
national management publishing, carried out in the context of globalization and
regionalization of the information sphere Ukrainian society.
The article describes the problem management publishing industry in modern Ukrainian
conditions, namely stop on such important issues as the formation and establishment of
information and communications spheres of society and its publishing segment; the impact of
the media on the development of information and communication culture of Ukrainian society
with specific political culture; the impact of ideological principles and mentality of Ukrainian
society, which, to some extent, determine the development of socio-political structures and
public awareness of social communications.
Article systematized and structured conceptual and conceptual approaches, typology and
technology impact of mass communications on the consciousness and culture of modern
Ukrainian society, which are characterized by recognition of the importance of mass
communication influences on the development of a national model of civil society based on
democracy and the protection of national systems of social communications
Исследована роль менеджмента информационно-коммуникационной сферы укра-
инского общества в контексте становления и развития политической, экономической,
социальной, научно-технологической и информационно-коммуникационной сфер
общественной жизни Украины. Рассматриваются теоретико-концептуальные и прак-
тические подходы к управлению развитием информационно-коммуникационной сферы
украинского общества.
Автором установлены и проанализированы теоретические и практические
проблемы менеджмента коммуникационной и издательской сферы новейшей Украины в
условиях глобализации и регионализации социальных коммуникаций в контексте перс-
пектив формирования полноценного национального информационного пространства.
 
Date 2018-11-14T11:01:52Z
2018-11-14T11:01:52Z
2017-12-27
2017-12-27
 
Type Article
 
Identifier Рак О. Менеджмент інформаційно-комунікаційної сфери в контексті становлення українського суспільства / Ольга Рак // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 883. — С. 121–125.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43010
Rak O. Management information and communication areas in the formation of Ukrainian society / Olha Rak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Zhurnalistski nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 883. — P. 121–125.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки, 883, 2017
http://uabooks.info/ua/experts/?pid=3310
1. Афонін О. В. Проблеми, що хвилюють українських видавців і книго- розповсюджувачів / О. В. Афонін // Портал української книжкової індустрії. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://uabooks.info/ua/experts/?pid=3310. –Назва з екрану.
2. Бебик В. М. Інформаційно-кому- нікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: [моногр.] / В. М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. –440 с.
3. Владимиров В. М. Інформування, комунікація, спілкування: відмінне й спільне у просторі масового розуміння / В. М. Владимиров // Наукові записки Інститутужурналістики. К., 2001. – Т.3. – С. 58–64.
4. Д’Інка Вернер Менеджмент ЗМК: Вступ: За лекціями, прочитаними в Ін-ті журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка; [пер. з нім. С. Мацевського. За ред. В. Різуна]: Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Пред- ставництво Фонду Конрада Аденауера в Україні / Вернер Д’Інка. –К., 2001. –60 с.
5. Друкер П. Ф. Задачи менеджмента в ХХІ веке: [учеб. пособие]; [пер. с англ.] / П. Ф. Друкер. – М.: Изд. дом “Вильямс”, 2000. –272 с.
6. Зелінська Н. В. Наукове книговидання в Україні: історія та сучасний стан. – Львів: Світ, 2002. – 268 с.
7. Іванов В. Ф. Журналістська етика: [підручник] / В. Ф. Іванов, В. Є. Сердюк; [передм. В. П. Мостового]. – К.: Вища школа, 2006. – 231 с.
8. Кузнецова О.Д. Професійна етика журналістів: посібник: 2-е вид, перероб. і допов. – Львів, 2007. – 246 с.
9. Мескон М. Х. Основы менеджмента: [учебник] / М. Х. Мескон [и другие] –М.: “Дело”, 2000. –704 с.
10. Микитів О. Ю. Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України) [Текст]: автореф. дис. ... канд. з соц. комунікацій: 27.00.06 / Микитів О. Ю.; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. – К., 2010. – 16 с.
11. Микитів О. Ю. Маніпулятивний вплив ЗМІ на свідомість та культуру людини / О. Ю. Микитів // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції “Соціально-економічні і правові аспекти формування та розвитку організаційної культури підприємств як шлях до інтеграції національної економіки в європейський простір” (15––16 травня 2009 р.); Матеріали науково-практичної конференції / за ред. д-ра екон. наук, проф. Л. А. Янковської. – Львів, 2009. –С. 142–145.
12. Почепцов Г. Г. Проблемы мас-медиа / Г. Г. Почепцов // Політична думка. –1993. – № 1. – С. 33–35.
13. Роль засобів масової інформації у формуванні громадської думки. [Електронний ресурс]. –Режим доступу: www.grinchuk.lviv.ua/referat/1/973.html. –Назва з екрану.
14. Сенченко М. Соціальна інформація в глобальному інформаційному просторі / М. Сенченко // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 7. – С. 3––8.
15. Теремко В. Видавництво-ХХІ. Виклики і стратегії: монографія / В. Теремко. – К.: Академвидав, 2012. – 328 с.
16. Тимошик М. С. Видавнича справа в Україні на сучасному етапі: тенденції, проблеми / М. С. Тимошик // Наукові записки Ін-ту журналістики. – К.,2001. – Том 5 (жовтень-грудень). – С. 33–41.
1. Afonin O. V. Problemy, shho xvylyuyut ukrayinskyx vydavtsiv i knygo- rozpovsyudzhuvachiv / O. V. Afonin // Portal ukrayinskoyi knyzhkovoyi industriyi. [Elektronnyj resurs]. – Rezhym dostupu: http://uabooks.info/ua/experts/?pid=3310. –Nazva z ekranu.
2. Bebyk V. M. Informatsijno-komunikatsijnyj menedzhment u globalnomu suspilstvi: psyxologiya, texnologiyi, texnika pablik rylejshnz: [monogr.] / V. M. Bebyk. – K.: MAUP, 2005. – 440 s.
3. Vladymyrov V. M. Informuvannya, komunikatsiya, spilkuvannya: vidminne j spilne u prostori masovogo rozuminnya / V. M. Vladymyrov // Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky. K., 2001. – T.3. – S. 58–64.
4. D’Inka Verner Menedzhment ZMK: Vstup: Za lektsiyamy, prochytanymy v In-ti zhurnalistyky Kyyiv. natsz. un-tu im. T. Shevchenka; [per. z nim. S. Matsevskogo. Za red. V. Rizuna]: Kyyiv. natsz. un-t im. T. Shevchenka. Predstavnytsztvo Fondu Konrada Adenauera v Ukrayini / Verner D’Inka. – K., 2001. –60 s.
5. Druker P. F. Zadachy menedzhmenta v XXI veke: [ucheb. posobye]; [per. s angl.] / P. F. Druker. –Yzd. dom “Vylyams”, 2000. –272 s.
6. Zelinska N. V. Naukove knygovydannya v Ukrayini: istoriya ta suchasnyj stan. – Lviv: Svit, 2002. – 268 s.
7. Ivanov V. F. Zhurnalistska etyka: [pidruchnyk] / V. F. Ivanov, V. Ye. Serdyuk; [peredm. V. P. Mostovogo]. – K.: Vyshha shkola, 2006. – 231 s.
8. Kuznetszova O.D. Profesijna etyka zhurnalistiv: posibnyk: 2-e vyd, pererob. i dopov. – Lviv, 2007. – 246 s.
9. Meskon M. X. Osnovы menedzhmenta: [uchebnyk] / M. X. Meskon [y drugye] –M.: “Delo”, 2000. –704 s.
10. Mykytiv O.Yu. Menedzhment vydavnychoyi spravy v umovax globalizatsiyi (na prykladi Ukrayiny) [Tekst]: avtoref. dys. ... kand. z sotsz. komunikatsij: 27.00.06 / Mykytiv O. Yu.; Kyyiv. natsz. un-t im. T.Shevchenka. – K., 2010. – 16 s.
11. Mykytiv O. Yu. Manipulyatyvnyj vplyv ZMI na svidomist ta kulturu lyudyny / O. Yu. Mykytiv // Tezy IV Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi “Sotsial¬no-ekonomichni i pravovi aspekty formuvannya ta rozvytku organizatsijnoyi kultury pidpryyemstv yak shlyax do integratsiyi natsionalnoyi ekonomiky v yevropejskyj prostir” (15––16 travnya 2009 r.); Materialy naukovo-prak¬tychnoyi konferentsiyi / za red. d-ra ekon. nauk, prof. L. A. Yankovskoyi. – Lviv, 2009. – S. 142–145.
12. Pocheptszov G. G. Problemы mas-medya / G. G. Pocheptszov // Politychna dumka. –1993. –1. – S. 33–35.
13. Rol zasobiv masovoyi informatsiyi u formuvanni gromadskoyi dumky. [Elektronnyj resurs]. – Rezhym dostupu: www.grinchuk.lviv.ua/referat/1/973.html. –Nazva z ekranu.
14. Senchenko M. Sotsialna informatsiya v globalnomu informatsijnomu prostori. M. Senchenko // Visnyk Knyzhkovoyi palaty. – 2008. – № 7. – S. 3–8.
15. Teremko V. Vydavnytsztvo-XXI. Vyklyky i strategiyi: monografiya / V. Teremko. – K.: Akademvydav,2012. – 328 s.
16. Tymoshyk M. S. Vydavnycha sprava v Ukrayini na suchasnomu etapi: tendentsiyi, problemy / M. S. Tymoshyk // Naukovi zapysky In-tu zhurnalistyky. – K., 2001. – Tom 5 (zhovten-gruden). – S. 33–41.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Ольга Рак, 2017
 
Format 121-125
5
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки