Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні
 
Creator Дмитрук, М. М.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка
 
Subject 658.8
 
Description Здійснено маркетинговий аналіз та оцінку стану ринку чаю в Україні. Зроблено прогноз його розвитку за основними маркетинговими інструментами. The marketing analysis and estimation of a condition of the market of tea in Ukraine is carried out. The forecast of its development on the basic marketing tools is made.
 
Date 2018-11-15T10:54:22Z
2018-11-15T10:54:22Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Дмитрук М. М. Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 153–161. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43080
 
Language uk
 
Relation 1. Хочу чая — 2001/2002 // Бизнес. — 2002. — №1 — 2. — С. 58, 64 — 66. 2. Скажи мне, какой чай ты пьешь // Товар лицом. — 2001. — №4. — С. 23. 3. Деревянко Е., Лагода Т. Чай // DRINKS PLUS. — 2001. — № 3. — С. 30 — 33. 4. Білоус В.М., Железный В.П. Чай: история, бизнес, здоровье. — Одесса, 1995. 5. Рынок чая Украины // Кофе и чай. — 2000. — № 3. — С. 12 — 14. 6. Офіційний прес-реліз Продовольчої компанії “Екопродукт”. — м.Івано-Франківськ. 05.02.2002. 7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент; Пер. с англ. — СПб.,1999. 8. Тарнавский В. Единство формы и содержания // Новый маркетинг. — 2001. — №3. — С. 56 — 59. 9. Ромат Е. Реклама: Учебник для вузов. — К., 2000. 10. Кирюков С. Мерчандайзинг — доступная каждой фирме технология // YES. — 1998. — № 3. — С. 24 — 26.
 
Rights © Дмитрук М. М., 2002
 
Format 153–161
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»