Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні
|
|
Creator |
Дмитрук, М. М.
|
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка
|
|
Subject |
658.8
|
|
Description |
Здійснено маркетинговий аналіз та оцінку стану ринку чаю в Україні. Зроблено прогноз його розвитку за основними маркетинговими інструментами. The marketing analysis and estimation of a condition of the market of tea in Ukraine is carried out. The forecast of its development on the basic marketing tools is made.
|
|
Date |
2018-11-15T10:54:22Z
2018-11-15T10:54:22Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дмитрук М. М. Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 153–161. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43080 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Хочу чая — 2001/2002 // Бизнес. — 2002. — №1 — 2. — С. 58, 64 — 66. 2. Скажи мне, какой чай ты пьешь // Товар лицом. — 2001. — №4. — С. 23. 3. Деревянко Е., Лагода Т. Чай // DRINKS PLUS. — 2001. — № 3. — С. 30 — 33. 4. Білоус В.М., Железный В.П. Чай: история, бизнес, здоровье. — Одесса, 1995. 5. Рынок чая Украины // Кофе и чай. — 2000. — № 3. — С. 12 — 14. 6. Офіційний прес-реліз Продовольчої компанії “Екопродукт”. — м.Івано-Франківськ. 05.02.2002. 7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент; Пер. с англ. — СПб.,1999. 8. Тарнавский В. Единство формы и содержания // Новый маркетинг. — 2001. — №3. — С. 56 — 59. 9. Ромат Е. Реклама: Учебник для вузов. — К., 2000. 10. Кирюков С. Мерчандайзинг — доступная каждой фирме технология // YES. — 1998. — № 3. — С. 24 — 26.
|
|
Rights |
© Дмитрук М. М., 2002
|
|
Format |
153–161
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|