Запис Детальніше

Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин
 
Creator Кузьо, Н. Є.
Косар, Н. С.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 339.188: 658.8
 
Description Розглядаються найважливіші складові обслуговування споживачів та типові критерії їх оцінки, визначаються основні вимоги до формування стандартів обслуговування споживачів, пропонуються методи аналізу та оцінки рівня обслуговування споживачів. The most important elements of process of service of the consumers and typical criteria of their estimation are considered, the basic requirements to formation of the standards of service of the consumers are defined, the methods of the analysis and estimation of a degree of service of the consumers are offered.
 
Date 2018-11-15T10:32:13Z
2018-11-15T10:32:13Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Кузьо Н. Є. Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 60–66. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43061
 
Language uk
 
Relation 1. Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: М.; СПб.; К., 2000. 2. Rutkowski K. Logistyka. SGH, Warszawa, 1999. 3. Ciesielski M. Logistyka w strategiach firm. Warszawa - Poznan, 1999. 4. Оніщенко С.В. Складові конкурентоспроможності банківського продукту // Маркетинг в Україні. - 2000. - № 4 - С.83 - 86.
 
Rights © Кузьо Н. Є., Косар Н. С., 2002
 
Format 60–66
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"