Запис Детальніше

Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах
 
Subject 339.138
 
Description Узагальнено теоретичні положення та визначені сфери застосування методів аналізу напрямів бізнесу промислового підприємства для обґрунтування планових рішень у сфері маркетингу. The theoretical positions and the spheres of application of the business directions analysis methods for a justification of plan solutions in marketing are defined.
 
Date 2018-11-15T10:13:02Z
2018-11-15T10:13:02Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова A. B. Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах / A. B. Дубодєлова, О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 29–32. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43054
 
Language uk
 
Relation 1. Вествуд Дж. Маркетинговый план. - СПб: Питер,2001. - 256 с. 2. Голубков Е.П. Основы маркетинга - М.: Финпресс, 1999. - 656 с. 3. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. - СПб: Питер,2001. - 256 с. 4. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: КНЕУ, 1998. - 152с. 5. Рубен Р., Боровиков О. В. Використання АВС-аналізу в сфері маркетингу // Маркетинг і реклама. - 1999. - №1(29). - С. 39 - 45.
 
Rights © Дубодєлова A. B., Стернюк О. Б., 2002
 
Format 29–32
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"