Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах
|
|
Subject |
339.138
|
|
Description |
Узагальнено теоретичні положення та визначені сфери застосування методів аналізу напрямів бізнесу промислового підприємства для обґрунтування планових рішень у сфері маркетингу. The theoretical positions and the spheres of application of the business directions analysis methods for a justification of plan solutions in marketing are defined.
|
|
Date |
2018-11-15T10:13:02Z
2018-11-15T10:13:02Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубодєлова A. B. Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах / A. B. Дубодєлова, О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 29–32. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43054 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Вествуд Дж. Маркетинговый план. - СПб: Питер,2001. - 256 с. 2. Голубков Е.П. Основы маркетинга - М.: Финпресс, 1999. - 656 с. 3. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. - СПб: Питер,2001. - 256 с. 4. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: КНЕУ, 1998. - 152с. 5. Рубен Р., Боровиков О. В. Використання АВС-аналізу в сфері маркетингу // Маркетинг і реклама. - 1999. - №1(29). - С. 39 - 45.
|
|
Rights |
© Дубодєлова A. B., Стернюк О. Б., 2002
|
|
Format |
29–32
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|