Концепції маркетингу в політичній діяльності
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепції маркетингу в політичній діяльності
|
|
Creator |
Гаврись, Я.
Сулковський, Л. |
|
Contributor |
Громадська вища школа підприємства і управління, м. Лодзь, Польща
|
|
Subject |
658.8
|
|
Description |
Проаналізовано застосування маркетингових концепцій в політичній діяльності. The application of the marketing concepts in political activity is analyzed.
|
|
Date |
2018-11-15T10:09:44Z
2018-11-15T10:09:44Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гаврись Я. Концепції маркетингу в політичній діяльності / Я. Гаврись, Л. Сулковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 3–8. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43049 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Armstrong М.А., Personnel Management Practice, Kogan Page, 1998. 2. Kolczynski M., J. Sztumski, Marketing polityczny, Slqsk, Katowice 2000. 3. Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrazanie i kontrola, Warszawa, 1994. 4. Porter M.E., Strategia konkurencji, Metody analizy sektorow i konkurentow, Warszawa, 1996. 5. Romanowska M., Strategie rozwoju i konkurencji, Warszawa, 1997. 6. Ulicka G., Wplyw marketingu politycznego na zmiany w zyciu publicznym panstw demokratycznych, w: “Studia Politologiczne” vol. 1 Warszawa 1996. 7. Wiszniowski R., Marketing wyborczy, Warszawa-Wroclaw, 2000.
|
|
Rights |
© Гаврись Я., Сулковський Л., 2002
|
|
Format |
3–8
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|