Запис Детальніше

Концепції маркетингу в політичній діяльності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепції маркетингу в політичній діяльності
 
Creator Гаврись, Я.
Сулковський, Л.
 
Contributor Громадська вища школа підприємства і управління, м. Лодзь, Польща
 
Subject 658.8
 
Description Проаналізовано застосування маркетингових концепцій в політичній діяльності. The application of the marketing concepts in political activity is analyzed.
 
Date 2018-11-15T10:09:44Z
2018-11-15T10:09:44Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Гаврись Я. Концепції маркетингу в політичній діяльності / Я. Гаврись, Л. Сулковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 3–8. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43049
 
Language uk
 
Relation 1. Armstrong М.А., Personnel Management Practice, Kogan Page, 1998. 2. Kolczynski M., J. Sztumski, Marketing polityczny, Slqsk, Katowice 2000. 3. Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrazanie i kontrola, Warszawa, 1994. 4. Porter M.E., Strategia konkurencji, Metody analizy sektorow i konkurentow, Warszawa, 1996. 5. Romanowska M., Strategie rozwoju i konkurencji, Warszawa, 1997. 6. Ulicka G., Wplyw marketingu politycznego na zmiany w zyciu publicznym panstw demokratycznych, w: “Studia Politologiczne” vol. 1 Warszawa 1996. 7. Wiszniowski R., Marketing wyborczy, Warszawa-Wroclaw, 2000.
 
Rights © Гаврись Я., Сулковський Л., 2002
 
Format 3–8
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»