Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства
Essential and classification competitive advantages of enterprise |
|
Creator |
Безсмертний, С. Ю.
|
|
Subject |
система маркетингу
підприємство споживач стратегія marketing enterprise consumer strategy |
|
Description |
Сутність принципово нових системи маркетингу зводиться до того, що споживач розуміє свої потреби, знає, які проблеми він хоче вирішити першочергово, а тому завданням підприємства є налаштування своєї діяльності відповідно, щоб надати споживачу такі товари чи послуги, які він вимагає. Перше місце посідає використання керованих споживачем конкурентних стратегій, сумісне створення істотних для споживача і для підприємства конкурентних переваг. Essence brand new marketing system comes down to what the consumer understands their needs, knows what he wants to solve the problem originally, so the task of the enterprise is setting up its activities as appropriate to provide such consumer goods or services that he requires. First place is the use of consumer driven competitive strategies, joint creation of significant consumer and enterprise competitive advantage.
|
|
Date |
2012-06-18T11:12:01Z
2012-06-18T11:12:01Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Безсмертний С. Ю. Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства / С. Ю. Безсмертний // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 174–179. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13273 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|