Запис Детальніше

Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства
Essential and classification competitive advantages of enterprise
 
Creator Безсмертний, С. Ю.
 
Subject система маркетингу
підприємство
споживач
стратегія
marketing
enterprise
consumer strategy
 
Description Сутність принципово нових системи маркетингу зводиться до того, що споживач розуміє свої потреби, знає, які проблеми він хоче вирішити першочергово, а тому завданням підприємства є налаштування своєї діяльності відповідно, щоб надати споживачу такі товари чи послуги, які він вимагає. Перше місце посідає використання керованих споживачем конкурентних стратегій, сумісне створення істотних для споживача і для підприємства конкурентних переваг. Essence brand new marketing system comes down to what the consumer understands their needs, knows what he wants to solve the problem originally, so the task of the enterprise is setting up its activities as appropriate to provide such consumer goods or services that he requires. First place is the use of consumer driven competitive strategies, joint creation of significant consumer and enterprise competitive advantage.
 
Date 2012-06-18T11:12:01Z
2012-06-18T11:12:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Безсмертний С. Ю. Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства / С. Ю. Безсмертний // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 174–179. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13273
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки