Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства
Marketing component of the enterprise competitiveness |
|
Creator |
Горбаль, Н. І.
Дорош, О. І. |
|
Subject |
конкурентоспроможність підприємства
стратегічний маркетинг enterprise competitiveness strategic marketing |
|
Description |
Розглянуто місце й роль маркетингу для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Описано еволюцію маркетингу в світі й Україні, підходи до оцінювання його практичного значення, зокрема на основі досліджень на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано окремі програмні продукти з маркетингової діяльності, застосовувані в Україні. The role of marketing for the enterprise competitiveness improvement is searched. The evolution of the marketing in the world and in Ukraine is described. Approaches to its practical effects estimation are given and among them those based on domestic firms investigation. Main computer programs on marketing used in Ukraine are analyzed. |
|
Date |
2012-06-18T11:31:25Z
2012-06-18T11:31:25Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горбаль Н. І. Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 188–193. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13278 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|