Запис Детальніше

Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства
Marketing component of the enterprise competitiveness
 
Creator Горбаль, Н. І.
Дорош, О. І.
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
стратегічний маркетинг
enterprise competitiveness
strategic marketing
 
Description Розглянуто місце й роль маркетингу для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Описано еволюцію маркетингу в світі й Україні, підходи до оцінювання
його практичного значення, зокрема на основі досліджень на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано окремі програмні продукти з маркетингової діяльності, застосовувані в Україні. The role of marketing for the enterprise competitiveness improvement is searched. The evolution of the marketing in the world and in Ukraine is described. Approaches to its practical effects estimation are given and among them those based on domestic firms investigation. Main computer programs on marketing used in Ukraine are analyzed.
 
Date 2012-06-18T11:31:25Z
2012-06-18T11:31:25Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Горбаль Н. І. Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 188–193. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13278
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки