Запис Детальніше

Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі
Distribution of bank products in modern conditions and in perspective
 
Creator Косар, Н. С.
Угольков, Є. О.
 
Subject комунікаційна політика
імідж
реклама
паблік рілейшнз
прямий маркетинг
communication policy
image
advertising
public relations
direct marketing
 
Description Проаналізовано особливості комунікаційної політики банківських установ України у докризовий період, її вплив на формування клієнтської бази, зміни, спричинені у ній внаслідок фінансово-економічної кризи. Визначено основні пріоритети у формуванні системи просування банківських продуктів у сучасних умовах з урахуванням вимог концепції партнерського маркетингу та на перспективу. The features of communication policy of banking institutions in Ukraine before the crysis, its influence on the customer base, changes caused in it due to financial crisis are analyzed. The main priorities in the formation of the promotion of banking products under current conditions and in future considering the requirements of the concept of affiliate marketing are determined.
 
Date 2012-06-18T11:49:02Z
2012-06-18T11:49:02Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Косар Н. С. Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі / Н. С. Косар, Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 213–219. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13283
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки