Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі
Distribution of bank products in modern conditions and in perspective |
|
Creator |
Косар, Н. С.
Угольков, Є. О. |
|
Subject |
комунікаційна політика
імідж реклама паблік рілейшнз прямий маркетинг communication policy image advertising public relations direct marketing |
|
Description |
Проаналізовано особливості комунікаційної політики банківських установ України у докризовий період, її вплив на формування клієнтської бази, зміни, спричинені у ній внаслідок фінансово-економічної кризи. Визначено основні пріоритети у формуванні системи просування банківських продуктів у сучасних умовах з урахуванням вимог концепції партнерського маркетингу та на перспективу. The features of communication policy of banking institutions in Ukraine before the crysis, its influence on the customer base, changes caused in it due to financial crisis are analyzed. The main priorities in the formation of the promotion of banking products under current conditions and in future considering the requirements of the concept of affiliate marketing are determined.
|
|
Date |
2012-06-18T11:49:02Z
2012-06-18T11:49:02Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Косар Н. С. Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі / Н. С. Косар, Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 213–219. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13283 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|