Теоретичні основи маркетингових комунікаційних стратегій
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Теоретичні основи маркетингових комунікаційних стратегій
|
|
| Creator |
Гогоша, М. М.
|
|
| Date |
2012-06-18T09:08:27Z
2012-06-18T09:08:27Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Гогоша М. М. Теоретичні основи маркетингових комунікаційних стратегій / М. М. Гогоша // 69–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 626–629. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13253 |
|
| Language |
ua
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|