Запис Детальніше

Національна філософія мистецтва як спосіб відображення культурної ідентичності: шеллінгіанська концепція символу (National philosophy of arts as method of reflection of cultural identity: shelling concept of symbol)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7444/
 
Title Національна філософія мистецтва як спосіб відображення
культурної ідентичності: шеллінгіанська концепція символу
(National philosophy of arts as method of reflection of cultural identity: shelling concept of symbol)
 
Creator Титар, О. (O. Tytar)
 
Subject Філософія
 
Description Досліджується трансформація концепції символу Ф. Шеллінга в українській філософії мистецтва. В статті
проаналізовано філософію німецького ідеалізму та її вплив на романтичну ідентичність, естетичні концепції
Фіхте, Шеллінга і Шада. В публікації на основі аналізу теорії репрезентації романтиків виділені два види
філософії мистецтва – абсолютну (філософія абсолютного духу) і естетичну (символізм).
(The transformation of concept of the symbol of F. Shelling in Ukrainian philosophy of art is researched. This article analyzes the philosophy of German idealism, the role of romantic identity, the aesthetic concepts of Fichte, Schelling and Schad. In the publication on the basis of the analysis of romantic theory of representation highlighted two types of
art philosophy – the absolute (philosophy of absolute spirit) and the aesthetic (symbolism).)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7444/1/3.pdf
Титар, О. (O. Tytar) (2018) Національна філософія мистецтва як спосіб відображення культурної ідентичності: шеллінгіанська концепція символу (National philosophy of arts as method of reflection of cultural identity: shelling concept of symbol). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Філософія»: науковий журнал (№21). с. 3-7.