Запис Детальніше

Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з мов та літератур етнічних меншин

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713248/
 
Title Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з мов та літератур етнічних меншин
Monitoring and evaluation of student achievements in languages and literatures of ethnic minorities
Контроль и оценивание знаний учащихся по языкам и литературам этнических меньшинств
 
Creator Бакуліна, Наталія Валеріївна
Фідкевич, Олена Львівна
Курач, Лариса Іванівна
Снегирева, В. В.
Першукова, Оксана Олексіївна
Колесник, Катерина Василівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Даний посібник адресовано педагогам, які зацікавлені в застосуванні сучасних технологій оцінювання, що стимулюють оціночну самостійність учнів, забезпечують їх діяльність з планування та досягнення освітніх результатів з мов та літератур етнічних меншин, а також фахівцям, які цікавляться новими технологіями в освіті, студентам педагічних внз, батькам учнів. У посібнику розроблено методичні принципи формувального оцінювання та наведено приклади компетентісно орієнтованих завдань з мов етнічних меншин та зарубіжної літератури, за допомогою яких оцінюються результати навчальних досягнень учнів. Для широкого використання компетентісно орієнтованих завдань у педагогічній практиці розроблено конструктор таких завдань.
This manual is addressed to educators who are interested in applying modern assessment technologies that stimulate student self-assessment, provide their activities for planning and achieving educational outcomes from languages ​​and literatures of ethnic minorities, as well as professionals interested in new technologies in education, pedagogical students, parents of students. The manual elaborates the methodological principles of molding evaluation and provides examples of competence-oriented tasks in languages ​​of ethnic minorities and foreign literature, which help to assess the results of academic achievements of students. For the wide use of competently oriented tasks in pedagogical practice, the designer of such tasks has been developed.
Данное пособие адресовано педагогам, которые заинтересованы в применении современных технологий оценивания, стимулирующих оценочную самостоятельность учащихся, обеспечивающих их деятельность по планированию и достижению образовательных результатов по языкам и литературам этнических меньшинств, а также специалистам, интересующимся новыми технологиями в образовании, студентам педагогических вузов, родителям учеников. В пособии разработаны методические принципы формирующего оценивания и приведены примеры компетентно ориентированных заданий по языкам этнических меньшинств и зарубежной литературе, с помощью которых оцениваются результаты учебных достижений учеников. Для широкого использования компетентностно ориентированных заданий в педагогической практике разработан конструктор таких заданий.
 
Publisher Конві Прінт
 
Date 2018
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713248/1/18-09.pdf
Бакуліна, Наталія Валеріївна (orcid.org/0000-0002-8970-2660 <http://orcid.org/0000-0002-8970-2660>), Фідкевич, Олена Львівна, Курач, Лариса Іванівна, Снегирева, В. В., Першукова, Оксана Олексіївна and Колесник, Катерина Василівна (2018) Monitoring and evaluation of student achievements in languages and literatures of ethnic minorities Конві Прінт, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7724-08-6