Запис Детальніше

Методика визначення прогнозного фону закладу загальної середньої освіти як складник прогностичної моделі розвитку школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713263/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8584
 
Title Методика визначення прогнозного фону закладу загальної середньої освіти як складник прогностичної моделі розвитку школи
Methodology for determining the forecast background of the institution of general secondary education as a component of the prognostic model of school development
Методика определения прогнозного фона заведения общего среднего образования как составляющая прогностической модели развития школы
 
Creator Пузіков, Дмитро Олегович
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах описано методику визначення прогнозного фону закладу загальної середньої освіти, яка обґрунтовується автором як складник прогностичної моделі розвитку школи.
The thesis describes the methodology for determining the forecast background of the institution of general secondary education, which is substantiated by the author as a component of the prognostic model of the school's development.
В тезисах описана методика определения прогнозного фона заведения общего среднего образования, которая рассматривается автором как составляющая прогностической модели развития школы.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України; Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713263/1/%D0%94.%D0%9E.%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2018_%D0%9D%D0%94%D0%A0.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2018) Methodology for determining the forecast background of the institution of general secondary education as a component of the prognostic model of school development In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Інститут педагогіки НАПН України; Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 36-38. ISBN 978-966-644-464-9