Методика визначення прогнозного фону закладу загальної середньої освіти як складник прогностичної моделі розвитку школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713263/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8584 |
|
Title |
Методика визначення прогнозного фону закладу загальної середньої освіти як складник прогностичної моделі розвитку школи
Methodology for determining the forecast background of the institution of general secondary education as a component of the prognostic model of school development Методика определения прогнозного фона заведения общего среднего образования как составляющая прогностической модели развития школы |
|
Creator |
Пузіков, Дмитро Олегович
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах описано методику визначення прогнозного фону закладу загальної середньої освіти, яка обґрунтовується автором як складник прогностичної моделі розвитку школи.
The thesis describes the methodology for determining the forecast background of the institution of general secondary education, which is substantiated by the author as a component of the prognostic model of the school's development. В тезисах описана методика определения прогнозного фона заведения общего среднего образования, которая рассматривается автором как составляющая прогностической модели развития школы. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України; Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713263/1/%D0%94.%D0%9E.%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2018_%D0%9D%D0%94%D0%A0.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2018) Methodology for determining the forecast background of the institution of general secondary education as a component of the prognostic model of school development In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Інститут педагогіки НАПН України; Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 36-38. ISBN 978-966-644-464-9 |
|