Об’єкти, види і форми контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713315/
|
|
Title |
Об’єкти, види і форми контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
Objects, types and forms of control of educational achievements of pupils of elementary school in a foreign language in conditions of a competence-based approach |
|
Creator |
Полонська, Тамара Костянтинівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті висвітлено підходи до визначення об’єктів, видів і форм контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
The article describes approaches to the defining objects, types and forms of control of educational achievements in a foreign language of primary school pupils in conditions of a competence-based learning |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713315/1/Polonska_Annotated_2018.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2018) Objects, types and forms of control of educational achievements of pupils of elementary school in a foreign language in conditions of a competence-based approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 131-133. ISBN 978-966-644-464-9 |
|