Запис Детальніше

Об’єкти, види і форми контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713315/
 
Title Об’єкти, види і форми контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
Objects, types and forms of control of educational achievements of pupils of elementary school in a foreign language in conditions of a competence-based approach
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлено підходи до визначення об’єктів, видів і форм контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
The article describes approaches to the defining objects, types and forms of control of educational achievements in a foreign language of primary school pupils in conditions of a competence-based learning
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713315/1/Polonska_Annotated_2018.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2018) Objects, types and forms of control of educational achievements of pupils of elementary school in a foreign language in conditions of a competence-based approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 131-133. ISBN 978-966-644-464-9