Запис Детальніше

Ігри у процесі навчання дітей з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713325/
http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=1599
 
Title Ігри у процесі навчання дітей з порушеннями слуху
Games in the process of teaching children with hearing impairments
Игры в процессе обучения детей с нарушениями слуха
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті автор вказує на значення та роль ігор у вихованні дітей з порушеннями слуху в дошкільному закладі. Зазначає, що гра – один з тих видів дитячої діяльності, якій
використовується дорослими з метою виховання дошкільників, навчаючи їх різним діям з предметами, способам та засобам спілкування. У грі дитина розвивається як особистість,
у неї формуються ті сторони психіки, від яких надалі будуть залежати успішність її навчальної і трудової діяльності та стосунки з людьми. Саме у грі діти орієнтуються в
мотивах діяльності дорослих, засвоюють правила соціальної поведінки і моральні норми, що діють у суспільстві. Автор розкриває особливості ігор дітей, формулює завдання та
висвітлює умови розвитку ігрової діяльності, розглядає зміст і методи формування гри.
In the article, the author points out the importance and role of games in raising children with disabilities.
hearing in preschool. Notes that the game is one of those children's activities, which is used by adults in order to educate preschoolers, teaching them various actions with
objects, ways and means of communication. In the game, the child develops as a person, he forms those aspects of the psyche, on which his success will depend on educational and work activities and relationships with people. It is in the game that children are oriented in motives for adults, learn the rules of social behavior and moral norms, acting in society. The author reveals the features of children's games, formulates tasks and covers the conditions for the development of game activity, considers the content and methods of game formation.
В статье автор указывает на значение и роль игр в воспитании детей с нарушениями слуха в дошкольном учреждении. Отмечает, что игра - один из тех видов детской деятельности, которой
используется взрослыми в целях воспитания дошкольников, обучая их различным действиям с предметами, способам и средствам общения. В игре ребенок развивается как личность,
у него формируются те стороны психики, от которых в дальнейшем будут зависеть успешность его учебной и трудовой деятельности и отношения с людьми. Именно в игре дети ориентируются в мотивах деятельности взрослых, усваивают правила социального поведения и нравственные нормы,
действующих в обществе. Автор раскрывает особенности игр детей, формулирует задачи и освещает условия развития игровой деятельности, рассматривает содержание и методы формирования игры.
 
Publisher Чернігівський національний педагогічного університет імені Т.Г. Шевченка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713325/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%201%281%29-4-6.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2015) Games in the process of teaching children with hearing impairments Bulletin of the Chernihiv National Pedagogical University, 1-05/6 (127). pp. 234-236.