Запис Детальніше

Проблеми відбору та структурування змісту навчання всесвітньої історії в основній школі в контексті дослідницького навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713332/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Проблеми відбору та структурування змісту навчання всесвітньої історії в основній школі в контексті дослідницького навчання
Problems of the selection and structuring of the content of studying world history in the main school in the context of research training
 
Creator Мороз, Ірина Володимирівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Автором визначено проблеми відбору та структурування змісту навчання всесвітньої історії в основній школі в контексті дослідницького навчання, зокрема, виокремлено чинники, що сприяють організації дослідницької діяльності учнів і мають бути враховані при відборі та структуруванні змісту навчання всесвітньої історії в основній школі.
The author identifies the problems of selecting and structuring the content of studying world history in the primary school in the context of research education, in particular, the factors contributing to the organization of research activities of students and should be taken into account when selecting and structuring the content of studying world history at the primary school.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713332/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%86.%D0%92.%202015.pdf
- Мороз, Ірина Володимирівна (2015) Problems of the selection and structuring of the content of studying world history in the main school in the context of research training In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 190-192. ISBN 978-966-644-398-5