Запис Детальніше

Використання кохлеарного імплантату в реабілітації людей з погіршенням слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713333/
 
Title Використання кохлеарного імплантату в реабілітації людей з погіршенням слуху
Using a cochlear implant in the rehabilitation of people with profound hearing impairment
Использование кохлеарного имплантата в реабилитации людей с глубокими нарушениями слуха
 
Creator Shevchenko, Vladimir
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В статті розкрито умови та правила ефективного використання методу кохлеарної імплантації для реабілітації дітей з глибокими порушеннями слуху. Окреслено фактори та компоненти реабілітації, визначено роль батьків в процесі реабілітації. На сьогодні допомогти людині з глибокою втратою слуху можна за допомогою кохлеарної імплантації. Метою її проведення є соціалізація дітей. Ефективність кохлеарного протезування залежить від багатьох факторів, одними з яких є вік дитини, раннє виявлення та своєчасне слухопротезування. Доведено, що рано розпочата робота з розвитку слуху та мовлення і ранній вік дитини під час імплантування призводять до найкращих результатів. Саме тому найбільш оптимальним для кохлеарного протезування є вік до двох років. В цьому випадку оптимальні результати реабілітації можуть бути досягнуті у віці до 3 років. Кохлеарний імплант дає змогу чути всім його носіям, але ефективність розуміння мови як засобу спілкування у всіх різна. Досить важлива місія в успішній слуховій та мовленнєвій реабілітації дітей належить батькам та рідним. Участь батьків у цьому процесі та їх психологічна і соціальна підтримка дитини є одним з істотних компонентів всієї системи роботи до та після операції. Саме вони постійно приймають участь у різних реабілітаційних заходах відповідно до рекомендацій фахівців. Їх спільна робота має зводитись до того, щоб на кінець дошкільного віку діти за своїм розвитком вийшли на рівень чуючих однолітків. Це забезпечить їм здатність до навчання у загальноосвітній школі. Передумовами такої інтеграції є її достатній слух та розумові здібності.
The article reveals thoroughly the conditions and rules for effective use of cochlear implantation method for rehabilitation of children with profound hearing impairment. Outlined the factors and components of rehabilitation, the role of parents in the process of rehabilitation. Today, to help people with profound hearing loss by using cochlear implantation. Its aim is the socialization of children. The effectiveness of cochlear prosthesis depends on many factors, one of which is the age of the child, early detection and timely hearing aid. Proved that early started with hearing and speech development and early age of the child when implanted lead to the best results. It is therefore most appropriate for cochlear prosthesis is the age of two years. In this case, the optimal rehabilitation results can be achieved in under 3 years. Cochlear implant allows it to hear all the carriers, but the efficiency understanding of language as a means of communication in all different. Quite important mission in the successful auditory and speech rehabilitation of children belongs to the parents and relatives. The participation of parents in this process and their psychological and social support to a child is one of the essential components of the entire system before and after surgery. They regularly take part in various rehabilitation activities in accordance with the recommendations of experts. Their joint work has kept to ensure that at the end of preschool children in their development reached the level of hearing peers. This will give them the ability to learn in school. The prerequisites for such integration is its ample hearing and mental abilities.
В статье раскрыты условия и правила эффективного использования метода кохлеарной имплантации для реабилитации детей с глубокими нарушениями слуха. Определены факторы и компоненты реабилитации, определена роль родителей в процессе реабилитации. На сегодня помочь человеку с глубокой потерей слуха можно с помощью кохлеарной имплантации. Целью ее проведения является социализация детей. Эффективность кохлеарного протезирования зависит от многих факторов, одним из которых является возраст ребенка, раннее выявление и своевременное слухопротезирование. Доказано, что рано начатая работа по развитию слуха и речи и ранний возраст ребенка во время имплантирования приводят к наилучшим результатам. Именно поэтому наиболее оптимальным для кохлеарного протезирования является возраст до двух лет. В этом случае оптимальные результаты реабилитации могут быть достигнуты в возрасте до 3 лет. Кохлеарный имплант позволяет слышать всем его носителям, но эффективность понимание языка как средства общения у всех разная. Достаточно важная миссия в успешной слухоречевой реабилитации детей принадлежит родителям и родным. Участие родителей в этом процессе и их психологическая и социальная поддержка ребенка является одним из существенных компонентов всей системы работы до и после операции. Именно они постоянно принимают участие в различных реабилитационных мероприятиях в соответствии с рекомендациями специалистов. Их совместная работа должна сводиться к тому, чтобы к концу дошкольного возраста дети по своему развитию вышли на уровень слышащих сверстников. Это обеспечит им способность к обучению в общеобразовательной школе. Предпосылками такой интеграции является ее достаточной слух и умственные способности.
 
Publisher Європейський інститут психології
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713333/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%9C%286%29.pdf
- Shevchenko, Vladimir (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2015) Using a cochlear implant in the rehabilitation of people with profound hearing impairment European humanities studies: state and society (4). pp. 151-160. ISSN 2413-9025; 2450-6486