Запис Детальніше

Реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток» у навчанні біології

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713338/
 
Title Реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток» у навчанні біології
The Implementation of the Throughout content line "Environmental Safety and Sustainable Development" in the Studying of Biology
Реализация сквозной содержательной линии «Экологическая безопасность и устойчивое развитие» в обучении биологии
 
Creator Матяш, Н.Ю.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто можливості реалізації змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» у процесі засвоєння навчальних предметів «Біологія, 6 – 9 класи» і «Біологія і екологія, 10 – 11 класи» (рівень стандарту і профільний рівень) з метою формування в учнів екологічної компетентності. Закцентовано увагу на таких параметрах реалізації лінії, як очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів; предметний зміст наскрізної змістової лінії; навчальні ресурси досягнення очікуваних результатів навчання учнів.
The article reveals possibilities of implementation of the throughout content line "Environmental safety and sustainable development" in the process of mastering subjects "Biology, 6 – 9 grades" and "Biology and ecology, 10 – 11 grades" having the aim to form ecological competence of the students. For implementation of the line the author has focused attention on such parameters as expected results of educational and cognitive activity of students; connection of the subject content with the prevailing content line; learning resources to achieve expected learning outcomes of students.
В статье раскрыты возможности реализации содержательной линии «Экологическая безопасность и устойчивое развитие» в процессе усвоения учебных предметов «Биология, 6 – 9 классы» и «Биология и экология, 10 – 11 классы» с целью формирования у учащихся экологической компетентности. Акцентировано внимание на таких параметрах реализации линии, как ожидаемые результаты учебно-познавательной деятельности учащихся; предметное содержание сквозной содержательной линии; учебные ресурсы достижения ожидаемых результатов обучения учащихся.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713338/1/Bio_him_6_2018-pages-8-13.pdf
- Матяш, Н.Ю. (2018) The Implementation of the Throughout content line "Environmental Safety and Sustainable Development" in the Studying of Biology Біологія і хімія в рідній школі, 6 (129). pp. 8-13.