Запис Детальніше

ОБГРУНТУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ПАРКУ ТА РЕЖИМУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЬКИХ АВТОБУСІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОБГРУНТУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ПАРКУ ТА РЕЖИМУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЬКИХ АВТОБУСІВ
JUSTIFICATION OF RATIONAL PARK REGIME AND MAINTENANCE CITY BUS
 
Creator Грибініченко, М.В.
Грибиниченко, М.В.
Hrybinychenko, M.
 
Subject автопарк
технічне обслуговування
автобус
перевезення
пасажиропотік
експлуатація
витрати
автопарк
техническое обслуживание
перевозки
пассажиропоток
эксплуатация
расходы
fleet
maintenance
bus
transportation
passenger
operation costs
УДК 629.33.048
 
Description В статті запропонована методика вибору раціональної структури парку міських автобусів з урахуванням сумарних витрат пасажира і перевізника, що дозволяє зменшити
загальні витрати на перевезення. Аналіз ефективності організації технічного обслуговування автобусів на основі поєднання робіт ТО-1 і ТО-2 в єдиній технічній операції з організацією її проведення в період між годинами “пік” показав, що простій кожного автобуса скорочується на 17%: за рахунок компенсації добового коливання пасажиропотоку на 6%; за рахунок ліквідації простоїв в ТО-2 -на 11%.
В статье предложена методика выбора рациональной структуры парка городских автобусов с учетом
суммарных расходов пассажира и перевозчика, что позволяет уменьшить общие затраты на перевозку.Анализ эффективности организации технического обслуживания автобусов на основе сочетания работ ТО-1 и ТО-2 в единой техничной операции с организацией ее проведения в период между часами «пик» показал, что простой каждого автобуса сокращается на 17%: за счет компенсацини суточного колебания пассажиропотока на 6%; за счет ликвидации простоев в ТО-2 - на 11%.
The paper proposes a method of choosing a rational structure of the park buses with the Suwasting passenger and the carrier, is allowing reduce the overall cost of transportation. Analysis of the effects of the organization of technical-sti-Servicing of buses based on a combination work TS-1 and TS-2 in a single tech-term operation with the organization of her CHECK Denia in the period between the rush hour has shown that pro-stand each bus is reduced by 17%: by compensating the daily fluctuations in passenger
traffic by 6%; by eliminating downtime in the TO-2 - 11%.
 
Date 2015-09-05T21:07:35Z
2015-09-05T21:07:35Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Грибініченко М.В. Обгрунтування раціональної структури парку та режиму технічного обслуговування міських автобусів / М.В. Грибініченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015.- № 2 (219). - С. 83-85.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/109
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher СНУ ім. В. Даля