ОБГРУНТУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ПАРКУ ТА РЕЖИМУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЬКИХ АВТОБУСІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОБГРУНТУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ПАРКУ ТА РЕЖИМУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЬКИХ АВТОБУСІВ
JUSTIFICATION OF RATIONAL PARK REGIME AND MAINTENANCE CITY BUS |
|
Creator |
Грибініченко, М.В.
Грибиниченко, М.В. Hrybinychenko, M. |
|
Subject |
автопарк
технічне обслуговування автобус перевезення пасажиропотік експлуатація витрати автопарк техническое обслуживание перевозки пассажиропоток эксплуатация расходы fleet maintenance bus transportation passenger operation costs УДК 629.33.048 |
|
Description |
В статті запропонована методика вибору раціональної структури парку міських автобусів з урахуванням сумарних витрат пасажира і перевізника, що дозволяє зменшити загальні витрати на перевезення. Аналіз ефективності організації технічного обслуговування автобусів на основі поєднання робіт ТО-1 і ТО-2 в єдиній технічній операції з організацією її проведення в період між годинами “пік” показав, що простій кожного автобуса скорочується на 17%: за рахунок компенсації добового коливання пасажиропотоку на 6%; за рахунок ліквідації простоїв в ТО-2 -на 11%. В статье предложена методика выбора рациональной структуры парка городских автобусов с учетом суммарных расходов пассажира и перевозчика, что позволяет уменьшить общие затраты на перевозку.Анализ эффективности организации технического обслуживания автобусов на основе сочетания работ ТО-1 и ТО-2 в единой техничной операции с организацией ее проведения в период между часами «пик» показал, что простой каждого автобуса сокращается на 17%: за счет компенсацини суточного колебания пассажиропотока на 6%; за счет ликвидации простоев в ТО-2 - на 11%. The paper proposes a method of choosing a rational structure of the park buses with the Suwasting passenger and the carrier, is allowing reduce the overall cost of transportation. Analysis of the effects of the organization of technical-sti-Servicing of buses based on a combination work TS-1 and TS-2 in a single tech-term operation with the organization of her CHECK Denia in the period between the rush hour has shown that pro-stand each bus is reduced by 17%: by compensating the daily fluctuations in passenger traffic by 6%; by eliminating downtime in the TO-2 - 11%. |
|
Date |
2015-09-05T21:07:35Z
2015-09-05T21:07:35Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грибініченко М.В. Обгрунтування раціональної структури парку та режиму технічного обслуговування міських автобусів / М.В. Грибініченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015.- № 2 (219). - С. 83-85.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/109 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|