Запис Детальніше

Определение пути трения гребня колеса по рельсу

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Определение пути трения гребня колеса по рельсу
Визначення шляху тертя гребеня колеса по рейці
Determination of way of friction of comb of wheel on rail
 
Creator Михайлов, Е.В.
Семенов, С.А.
Мikhaylov, Е.V.
Semenov, S.A.
Михайлов, Є.В.
Семенов, С.О.
 
Subject колесо
рельс
гребень
проскальзывание
циклоида удлиненная
эллипс
сопротивление движению
рейка
гребінь
прослизання
циклоїда подовжена
еліпс
опір руху
wheel
rail
comb
slipping
cycloid extended
ellipse
resistance to motion
УДК 625.1.03
 
Description В статье с использованием теории циклоидальных кривых проведен анализ особенностей кинематики движения колес традиционной и перспективной (с возможностью независимого вращения гребня) конструктивной схемы. Получено аналитическое выражение для определения длины пути трения гребня колеса по боковой грани головки рельса через геометрические параметры колеса с учетом реальных условий контактирования колеса с рельсом. Результаты анализа дают основания утверждать, что использование таких колес в ходовой части рельсовых экипажей может позволить существенно уменьшить дифференциальное кинематическое сопротивление движению и износ контактирующих поверхностей колеса и рельса за счет снижения пути трения гребней колес по боковым граням головок рельсов.
У статті з використанням теорії циклоїдних кривих проведений аналіз особливостей кінематики руху коліс традиційної і перспективної (з можливістю незалежного
обертання гребеня) конструктивної схеми. Отримано аналітичне вираження для визначення довжини шляху тертя гребеня колеса по бічній грані голівки рейки через
геометричні параметри колеса з урахуванням реальних умов контакту колеса з рейкою. Результати аналізу дають підстави стверджувати, що використання коліс
перспективної конструктивної схеми в ходовій частині рейкових екіпажів може дозволити істотно зменшити диференціальний кінематичний опір руху і знос контактуючих поверхонь колеса і рейки за рахунок зниження шляху тертя гребенів коліс по бічних гранях голівок рейок.
In the article with the use of theory of cycloidal curves the analysis of features of kinematics of motion of wheels of traditional and perspective (with possibility of independent rotation of comb) structural chart is conducted. Analytical expression is got for determination of pathlength of friction of comb of wheel on the lateral surface of railhead through the geometrical parameters of wheel taking into account the real
terms of contact of wheel with a rail. The results of analysis ground to assert that the use of wheels of perspective structural chart in working part of railway vehicle can allow substantially to decrease differential kinematics resistance to motion and wear of contacting surfaces of wheel and rail due to the decline of way of friction of combs of wheels on the lateral surface of heads of rails.
 
Date 2016-09-20T16:57:25Z
2016-09-20T16:57:25Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Определение пути трения гребня колеса по рельсу / Е.В.Михайлов, С.А.Семенов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1 (225). - С. 122 - 128.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/793
 
Language ru
 
Format application/pdf
 
Publisher СНУ ім. В.Даля