Запис Детальніше

Сучасні методи підвищення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні методи підвищення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті
Modern methods of improving the quality of service in rail transport.
 
Creator Загорій, К.Е.
Шворнікова, Г.М.
Zagoriy, K.
Shvornikova, A.
 
Subject сервіс
залізничний вокзал
якість
пасажир
перевезення
транспортні послуги
сервісне обслуговування
service
railway station
quality
passenger transport
transport services
УДК 656.13
 
Description У статті розглянуто та запропоновано до впровадження методи підвищення рівня сервісного обслуговування на об’єктах інфраструктури залізничного транспорту, що дозволять довести сервіс до відповідності європейським стандартам. Виконано аналіз зміни якості обслуговування клієнтів на вокзалах при впровадженні програми «Таємничий покупець», що свідчить про позитивну динаміку
зміни рівня сервісного обслуговування. Запропоновано доповнити систему оцінки сукупного рівня сервісного обслуговування на залізничних вокзалах оціночним показником «персонал». Розглянуто методику розрахунку показника «персонал» і сформована оцінка сукупного рівня сервісного обслуговування на залізничних вокзалах.
The article discusses and proposes to introduce methods to improve the level of service at the facilities of the railway infrastructure, which will bring the service to meet European standards. Just present a proposal for the improvement of the navigation system in the building of the railway station, providing search for the shortest path movement of passengers on the basis of a ternary operation. The analysis of changes in the quality of customer service at stations in the implementation of the "mystery shopper", indicating that the positive dynamics of changes in the level of service. Invited to complete evaluation system combined level of service at railway stations Performance Indicators "staff". The method of calculating the index "staff" and form an estimate of the aggregate level of service at railway stations.
 
Date 2016-09-01T10:20:52Z
2016-09-01T10:20:52Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Загорій К.Е. Сучасні методи підвищення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті / К.Е. Загорій, Г.М. Шворнікова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1 (218). - С. 240 - 243.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher СНУ ім. В.Даля