Запис Детальніше

MULTIFUNCTION DYNAMIC MODEL OF STRUCTURAL FRACTAL OF COMPLEX TECHNICAL SYSTEM

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MULTIFUNCTION DYNAMIC MODEL OF STRUCTURAL FRACTAL OF COMPLEX TECHNICAL SYSTEM
КОРЕЛЯЦІЯ БЕЗПЕКИ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ З РІВНЕМ МОВНОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ АВІАДИСПЕТЧЕРІВ
КОРЕЛЯЦІЯ БЕЗПЕКИ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ З РІВНЕМ МОВНОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ АВІАДИСПЕТЧЕРІВ
 
Creator Харченко, В.; Національний авіаційний університет
Зайцев, Ю.; Національний авіаційний університет
Рудас, С.; Національний авіаційний університет
Аргунов, Г.; Національний авіаційний університет
 
Subject


dispatcher; individual possibilities; language interaction
диспетчер; інформаційні потоки; мовна взаємодія; психолінгвістичні можливості
 
Description The professional language training and its optimization is an urgent problem for air traffic  service. The monitoring system provides efficient definition of psycholinguistic professional possibilities of controllers. The expert estimation and classification of temporal delays are used for definition of professional suitability. The total results allow defining the level of psycholinguistic possibilities of controllers in on-line language system «controller-pilot». The individual typological features of every test person and additional two-language estimation (in English and in Russian) guarantee high level reliability. Such results confirm suitability or unsuitability to work as “air traffic controller” in extreme situations. The obtained data can be used when you are going to modify phraseology in language system «controller-pilot», or when you are going to approve new methods of professional language training
Визначено індивідуальні психолінгвістичні можливості диспетчерів для виявленняпрофесійної придатності за допомогою комплексної експертної оцінки з класифікацієючасової затримки при мовній взаємодії в контурі «диспетчер–пілот».The subject of this article is the definition of individual possibilities of dispatchers and level oftheir professional suitability. A complex expert estimation with classification of an hour delay atlanguage interaction in a contour "dispatcher-pilot" is used for this research.Определены индивидуальные психолингвистические возможности диспетчеровдля выявления профессиональной пригодности с помощью комплексной экспертной оценки склассификацией временной задержки при языковом взаимодействии в контуре «диспетчер–пилот».
Розглянуто основу функціонування системи керування повітряним рухом,  інформа-ційні потоки та елемент контуру системи – диспетчер радіолокаційного контролю. На-ведено один з аспектів вирішення проблеми оптимізації процесів керування повітрянимрухом – дослідженні мовнослухового каналу диспетчера системи керування повітрянимрухом та мовної взаємодії, пов’язаною з характеристиками мови спілкування. Показано, що ефективність і працездатність мовнослухового каналу безпосередньо залежить відможливості одержання прогнозу на кожному етапі керування, можливості діяти в умо-вах невизначеності. Саме ці дві властивості характеризують параметрі елементів керу-вання. Така взаємодія дозволяє вирішувати завдання планування і керування польотів ускладних умовах
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-02-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 47, № 2 (2011); 21-26
Вестник Национального авиационного университета; Том 47, № 2 (2011); 21-26
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 47, № 2 (2011); 21-26
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).