METHODOLOGY OF IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGIES FOR PASSENGER TRANSPORT IN INTEGRATED TRANSPORT SYSTEMS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
METHODOLOGY OF IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGIES FOR PASSENGER TRANSPORT IN INTEGRATED TRANSPORT SYSTEMS
МЕТОДОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В ІНТЕГРОВАНИХ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ МЕТОДОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В ІНТЕГРОВАНИХ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ |
|
Creator |
Бєлятинський, А.; Національний авіаційний університет
Ахмад Халіф, Аль-Маайя; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— — conveyance technology; integrated transportation systems; methodology інтегровані транспортні системи; методологія; технологія перевезень |
|
Description |
The urgency of research and scientific innovation caused by the need to determine the methodology study introduction of technologies in the integrated passenger transport system and the interaction of air transport with other modes of transport. Given that the main task of considering the object of research is in its systematic description in a form suitable for further investigation, as well as experience with systems analysis in the article the technology to use it, use the sequence represented main stages and summary of goals and results of each stage. With regard to the above article the main stages of the methodology and justification of new technology passenger if the global development of integrated transport systems and the involvement of air transport. Prospects for further research based on the urgent need for a modern methodological foundations of study implementation of technologies in the integrated passenger transport system and the interaction of air transport with other modes of transport
Розглянуто взаємодію системи авіаційного транспорту з іншими видами транспорту.The methodology of implementation of technologies for passenger transport in the integratedtransportation systems.Рассмотрено взаимодействие системы авиационного транспорта с другими видамитранспорта. Наведено технологію використання системного аналізу. Розглянуто методологію щодообґрунтування нових технологій пасажирських перевезень в умовах розвитку авіаційноготранспорту. Показано необхідність створення сучасних методологічних основ упровадженнятехнологій пасажирських перевезень в інтегрованих транспортних системах та умовахвзаємодії системи авіаційного транспорту з іншими видами транспорту |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-02-01
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/21
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 47, № 2 (2011); 105-109
Вестник Национального авиационного университета; Том 47, № 2 (2011); 105-109 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 47, № 2 (2011); 105-109 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
—
— — |
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|