Запис Детальніше

TWO PARALLEL RUNWAYS CAPACITY ACCORDING TO DIFFERENT ORGANIZATION OF AIRPLANES FLIGHTS AT THE AERODROME

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title TWO PARALLEL RUNWAYS CAPACITY ACCORDING TO DIFFERENT ORGANIZATION OF AIRPLANES FLIGHTS AT THE AERODROME
ПРОПУСКНА СПРОМОЖНІСТЬ СИСТЕМИ ДВОХ ПАРАЛЕЛЬНИХ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВИХ СМУГ З УРАХУВАННЯМ РІЗНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛЬОТІВ ЛІТАКІВ НА АЕРОДРОМІ
ПРОПУСКНА СПРОМОЖНІСТЬ СИСТЕМИ ДВОХ ПАРАЛЕЛЬНИХ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВИХ СМУГ З УРАХУВАННЯМ РІЗНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛЬОТІВ ЛІТАКІВ НА АЕРОДРОМІ
 
Creator Золотоперий, В.; Національний авіаційний університет
 
Subject


аerodrome; airplanes flights organization; capacity; queueing theory; runway
аеродром; злітно-посадкова смуга; організація польотів літаків; пропускна спроможність; теорія масового обслуговування
 
Description The capacity of the runways of  the aerodrome is one of the  most important performance  characteristics of the airport. In theory, the system of runways can be seen as queuing system with the expectation that is used for  servicing of different kinds of airplane's take off and landing  operations. By using the apparatus of the queuing theory derived mathematical relations for  determining the rated capacity of the system  of two parallel independent non-specialized, two  parallel independent specialized and two parallel dependent specialized runways. The obtained mathematical relations allow us to determine the most appropriate organization of airplanes flights at the aerodrome
Розглянуто питання визначення розрахункової пропускної спроможності системи двохпаралельних злітно-посадкових смуг з урахуванням різної організації польотів літаків нааеродромі на підставі використання методів теорії масового обслуговування.Take up the questions of the rated capacity for two parallel runways according to differentorganization of airplanes flights at the aerodrome with using methods of queueing theory.Рассмотрены вопросы определения расчетной пропускной способности системы двухпараллельных взлетно-посадочных полос с учетом различной организации полетовсамолетов на аэродроме с использованием методов теории массового обслуживания.
Показано, що пропускна спроможність системи злітно-посадкових смуг аеродрому є однією з най-важливіших експлуатаційних характеристик аеропорту.  У теоретичному плані систему злітно-посадкових смуг розглянуто як систему масового обслуговування з очікуванням, призначену для обслу-говування різних видів злітно-посадкових операцій літаків. На основі використання апарата теорії масо-вого обслуговування отримано математичні залежності для визначення розрахункової пропускної спроможності системи двох паралельних незалежних неспеціалізованих, двох паралельних незалежних спе-ціалізованих та двох паралельних залежних спеціалізованих злітно-посадкових смуг. Отримані матема-тичнізалежності дозволяють визначити найбільш доцільну організацію польотів літаків на аеродромі
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-02-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/23
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 47, № 2 (2011); 115-119
Вестник Национального авиационного университета; Том 47, № 2 (2011); 115-119
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 47, № 2 (2011); 115-119
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).