Запис Детальніше

Використання методів імітаційного моделювання для розрахунку пропускної здатності залізничних станцій

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методів імітаційного моделювання для розрахунку пропускної здатності залізничних станцій
Use of simulation modeling methods for calculation of railway stations capacity
 
Creator Роговий, А.С.
Хорошилов, Д.В.
Rogovoy, A.S.
Horoshilov, D.V.
 
Subject залізничний транспорт
лінійне програмування
імітаційна модель
пропускна здатність
залізнична станція
железнодорожный транспорт
линейное программирование
имитационная модель
пропускная способность
железнодорожная станция
a railway traffic
linear programming
simulation model
railway station capacity
УДК 656.2.02.001.57
 
Description У статті приведено результати розрахунку пропускної здатності залізничної станції на основі методів імітаційного моделювання та лінійного програмування. Проаналізовано методи, що використаються для моделювання транспортних систем: аналітичний, теорія масового обслуговування, графічний метод та імітаційне моделювання. Перевірено адекватність отриманих результатів
за допомогою U-критерію Манна-Уітні. Результати розрахунків показали, що найточніший результат має імітаційне моделювання, а аналітична формула, що найчастіше використається при розрахунках, має помилку до 90 відсотків.
В статье приведены результаты расчета пропускной способности железнодорожной станции на основе методов имитационного моделирования и линейного программирования на примере моделирования железнодорожного пересечения. Проанализированы методы, используемые для моделирования транспортных систем: аналитический, теория массового обслуживания, графический метод и имитационное моделирование. Проверена адекватность полученных результатов с помощью U-критерия Манна-Уитни. Результаты расчетов показали, что самый точный результат дает имитационное моделирование, а аналитическая формула, наиболее часто используемая при расчетах, имеет погрешность до 90 процентов. Аналитическая формула основывается на вероятностном подходе подсчета длительности задержек подвижного состава на пересечениях. Погрешность расчета по аналитической формуле увеличивается при увеличении пропуска поездов.
In article results of calculation of railway stations capacity on the basis of simulation modeling methods on an example of railway crossing modeling are resulted. The methods used for transport systems modeling are analysed: analytical,
the queuing theory, the graphic method and simulation modeling. Adequacy of the received results by means of Mann-Whitney U-test is checked up. Results of calculations have shown that the most exact result is given by simulation modeling, and the analytical expression most often used at calculations, has an error to 90 percent. The analytical expression is based on the probabilistic approach of calculation of delays duration of a rolling stock on crossings. The calculation error under the analytical expression increases at increase in the admission of trains.
 
Date 2016-09-22T14:32:29Z
2016-09-22T14:32:29Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Використання методів імітаційного моделювання для розрахунку пропускної здатності залізничних станцій / А.С.Роговий, Д.В.Хорошилов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1 (225). - С. 185 - 188.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/798
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher СНУ ім. В.Даля