Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми
|
|
Creator |
Гарькавець, С.О.
|
|
Subject |
Соціальна психологія та психологія соціальної роботи
імідж, конкурентоспроможність, паблік рилейшнз, ринок освітніх послуг, системні якості. 159.99 |
|
Description |
У статті розглядаються особливості організації паблік рилейшнз вищого навчального закладу та формування й продукування такого його основного конструктивного елементу, як імідж. Зроблено акцент на системних якостях іміджу та визначені основні аспекти спрямованості іміджу ВНЗ, які посилюють його конкурентоспроможність. Розглянуто імідж ВНЗ як суб’єкта освітніх послуг, надійного роботодавця та активатора регіонального розвитку. Наведено результати емпіричного дослідження щодо визначення найбільш вагомих і дієвих іміджевих конструктів, які на думку студентської молоді мають підвищити конкурентоспроможність регіонального вишу на ринку освітніх послуг.
|
|
Date |
2017-04-15T08:36:56Z
2017-04-15T08:36:56Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 − №3(32). – С. 90-95.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
|
Publisher |
Видавництво СНУ ім. В. Даля
|
|