Запис Детальніше

Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми
 
Creator Гарькавець, С.О.
 
Subject Соціальна психологія та психологія соціальної роботи
імідж, конкурентоспроможність, паблік рилейшнз, ринок освітніх послуг, системні якості.
159.99
 
Description У статті розглядаються особливості організації паблік рилейшнз вищого навчального закладу та формування й продукування такого його основного конструктивного елементу, як імідж. Зроблено акцент на системних якостях іміджу та визначені основні аспекти спрямованості іміджу ВНЗ, які посилюють його конкурентоспроможність. Розглянуто імідж ВНЗ як суб’єкта освітніх послуг, надійного роботодавця та активатора регіонального розвитку. Наведено результати емпіричного дослідження щодо визначення найбільш вагомих і дієвих іміджевих конструктів, які на думку студентської молоді мають підвищити конкурентоспроможність регіонального вишу на ринку освітніх послуг.
 
Date 2017-04-15T08:36:56Z
2017-04-15T08:36:56Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 − №3(32). – С. 90-95.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
 
Language uk
 
Format application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 
Publisher Видавництво СНУ ім. В. Даля