Запис Детальніше

LINGVODYDACTIC PRINCIPLES OF MANAGING TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN THE CONTEXT OF EUROINTEGRATION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title LINGVODYDACTIC PRINCIPLES OF MANAGING TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN THE CONTEXT OF EUROINTEGRATION
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ЄВРОЇНТЕГРАЦІ
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
 
Creator Добровольська, Л.; Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського
 
Subject communicative course; eurointegration; foreign language integral skills

євроінтеграція; іншомовні інтегровані уміння; реально-мовленнєва дисципліна
 
Description The article is dedicated to the problem of developing the integrated students’ skills according to the contemporary demands. The lingvodydactic principles of developing the integrated skills in the context of system-communicative approach are defined
Розглянуто питання вивчення іноземних мов у контексті євроінтеграції, зокремарозвитку іншомовних інтегрованих умінь студентів. На основі лінгводидактичних принципівдоведено можливість набуття предметом «Іноземна мова» статусу реально-мовленнєвоїдисципліни.The issue of the article is the question of foreign language teaching in the contextof eurointegration, in particular development of students’ foreign integrative skills. On the basisof the given lingvodydactic principles, the author proves the possibility of foreign language studyto obtain the communicative status.Рассмотрены вопросы обучения иностранных языков в контексте евроинтеграции,в частности развития иноязычных интегрированных умений студентов. На основелингводидактичних принципов обоснована возможность присвоения статусареально-речевой дисциплины предмету «Иностранный язык».
Розглянуто питання розвитку іншомовних інтегрованих умінь студентів відповідно до ви-мог часу.  Визначено лінгводидактичні принципи розвитку інтегрованих умінь на засадахсистемно-комунікативного підходу, в якому визначено взаємообумовленість навчальних дійстудентів з оволодіння вміннями реальної комунікації
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/34
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 47, № 2 (2011); 176-180
Вестник Национального авиационного университета; Том 47, № 2 (2011); 176-180
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 47, № 2 (2011); 176-180
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).