Запис Детальніше

LINGUISTIC TECHNOLOGY OF ANSWER EVALUATION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title LINGUISTIC TECHNOLOGY OF ANSWER EVALUATION
 
Creator Kharchenko, Volodymyr
Badorina, Lubov
 
Description Abstract. The article offers a model for estimating the degree of trainee’ assimilation with the conceptualapparatus of a particular discipline. The method is based on processing responses automation, submitted innatural language, and the comparison with the reference sample.Keywords: information technologies, natural language, multifunctional model, linguisticmultifunctional model, semantic coincidence, automated educational systems.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor
 
Date 2011-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/54
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 48, № 3 (2011); 106-113
Вестник Национального авиационного университета; Том 48, № 3 (2011); 106-113
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 48, № 3 (2011); 106-113
 
Language en
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).