Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави
|
|
Creator |
Кітченко, Олена Миколаївна
Важовська, К. І. |
|
Subject |
канали збуту товару
ринок кави збут продукції sampling |
|
Date |
2018-12-15T09:32:33Z
2018-12-15T09:32:33Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кітченко О. М. Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави / О. М. Кітченко, К. І. Важовська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 188-189.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39015 orcid.org/0000-0002-3868-5653 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Луцький національний технічний університет
|
|