Запис Детальніше

Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави
 
Creator Кітченко, Олена Миколаївна
Важовська, К. І.
 
Subject канали збуту товару
ринок кави
збут продукції
sampling
 
Date 2018-12-15T09:32:33Z
2018-12-15T09:32:33Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Кітченко О. М. Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави / О. М. Кітченко, К. І. Важовська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 188-189.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39015
orcid.org/0000-0002-3868-5653
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Луцький національний технічний університет