Запис Детальніше

Роль упаковки у маркетингу молочної продукції

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль упаковки у маркетингу молочної продукції
Role of packaging in the marketing dairy products
 
Creator Піканова, Анастасія Володимірівна
 
Subject маркетинг-мікс
поведінка споживача
імпульсивні покупки
бренд
молочна промисловість
packaging
marketing mix
consumer behavior
impulsive purchases
brand
dairy industry
 
Description У статті розглянуто роль упаковки товару як фактору впливу на поведінку споживачів. Запропоновано позиціонувати упаковку, як окремий елемент комплексу маркетингу, який стає складовою іміджу підприємства та елементом маркетингової комунікації між виробником та споживачем. Проаналізовано елементи та характеристики упаковки, які є факторами успіху та пізнаванності бренду на ринку. Визначені вимоги до упаковки молочних продуктів, досліджено тренди в пакуванні продукції молочній промисловості України.
The article describes the role of product packaging as a factor affecting the consumer behavior. Packaging is positioned as a separate element of the marketing mix, which becomes a part of the image of the enterprise and an element of marketing communication bet ween seller and consumer. The article analyzes the elements and characteristics of packaging, which are factors of success and brand awareness in the market. The requirements for packaging of dairy products were determined, and trends in packaging of dairy products of Ukraine were investigated in the article.
 
Date 2018-11-22T08:43:36Z
2018-11-22T08:43:36Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Піканова А. В. Роль упаковки у маркетингу молочної продукції / А. В. Піканова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 111-116.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38595
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НТУ "ХПІ"