Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу
|
|
Creator |
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
конкурентоспроможність продукції
управління маркетингом діяльність підприємства комплаєнс |
|
Date |
2018-12-15T09:39:00Z
2018-12-15T09:39:00Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кобєлєва Т. О. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу / Т. О. Кобєлєва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 197-199.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39016 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Луцький національний технічний університет
|
|