Запис Детальніше

PROBLEMS OF FLIGHT PERSONNEL PREPARATION FOR MODERN AIRCRAFTS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PROBLEMS OF FLIGHT PERSONNEL PREPARATION FOR MODERN AIRCRAFTS
ПІДГОТОВКА ЛЬОТНОГО СКЛАДУ НА СУЧАСНІ ПОВІТРЯНІ СУДНА
ПІДГОТОВКА ЛЬОТНОГО СКЛАДУ НА СУЧАСНІ ПОВІТРЯНІ СУДНА
 
Creator Харченко, B.; Національний авіаційний університет
Алєксєєв, О.; Національний авіаційний університет
Бабейчук, Д.; Державіаадміністрація
Повознюк, М.; Національний авіаційний університет
 
Subject


aeronavigation service; air traffic control system; guided objects; manageable set; radar and radionavigation maintenance of flights
аеронавігаційне обслуговування; керована множина; керовані об’єкти; радіолокаційне та радіонавігаційне забезпечення польотів; системи керування повітряним рухом
 
Description At present, the problem who can and who should solve the question concerning the preparationand recurrent training of pilots of Ukrainian civil aviation is not solved. The necessity of updatingof aircraft’s park in aviation branch and aircraft operation, which was ripened 10 years ago,demands a corresponding infrastructure. It is necessary to understand, that the pilots ready toperform the flights on modern aircrafts, will not appear by themselves, therefore the real actions onmodernization of existing system of aircrew and the aviation personnel preparation as a whole arerequired. Main objective of this work is the determination of the basic components concerning thesolving of the problematic questions on preparation of aircrew on modern types of aircrafts. Duringthe problem analysis it was specified that the present development of system of aircrew preparationin Ukraine is not perfect, and does not correspond the ICAO and EU requirements, therefore needsan immediate intervention at the highest State level. Trainings are not complex, as do not containthe elements of selection of aircrew members cooperation. Programs of recurrent training ofaircrew, courses of pilots training flight preparation were not reconsidered for many years
Розглянуто проблему підготовки пілотів цивільної авіації Уккраїни, яка на сьогодні невідповідає вимогам ICAO та ЄС. Визначено основні складові підготовки льотного складу насучасні повітряні судна.Ключові слова: аеронавігаційне обслуговування, керована множина, керовані об’єкти,радіолокаційне та радіонавігаційне забезпечення польотів, системи керування повітрянимрухом.
Розглянуто проблему підготовки пілотів цивільної авіації Уккраїни,  яка на сьогодні невідповідає вимогам ICAO та ЄС. Визначено основні складові підготовки льотного складу насучасні повітряні судна.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-04-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/73
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 49, № 4 (2011); 5-9
Вестник Национального авиационного университета; Том 49, № 4 (2011); 5-9
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 49, № 4 (2011); 5-9
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).