Запис Детальніше

Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності
The Industry 4.0: Competition between Business Models – the New Essence of Competitiveness
 
Creator Місюня, Руслан Михайлович
Майгурова, Дар'я Сергіївна
Зубкова, Аліна Болеславівна
 
Subject бізнес-модель
бізнес моделювання
конкурентоспроможність
конкурентоспроможність підприємства
високотехнологічні підприємства
індустрія 4.0
конкурентна перевага
маркетинг
управління маркетингом
міжнародний бізнес
industry 4.0
business model
business model performance
competitiveness
 
Description Метою статті є обґрунтування впливу бізнес-моделі підприємства на його конкурентоспроможність. Беручи до уваги відсутність об'єктивної значущості самої технології, необхідно визначити, яким чином бізнес-модель через комерціалізацію дозволяє розкрити приховану цінність інновації та довести можливість компанії конкурувати на ринку за умови наявності стійкої бізнес-моделі. Аналіз та узагальнення попередніх розробок у визначенні ефективності бізнес-моделей та показників конкурентоспроможності підприємства дозволив виділити 18 метрик. На підставі даних 10 провідних високотехнологічних компаній світу було проведено факторний та кореляційний аналіз за визначеними метриками. Результатом дослідження стало виділення ключових показників успішності бізнес-моделей, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Встановлено, що компанії, які будують свої бізнес-моделі, ґрунтуючись на розвитку досліджень та розробці інноваційних продуктів при стійкому маркетинговому супроводі таких дій, мають кращі показники конкурентоспроможності, особливо в довгостроковому періоді. Втім, й у короткостроковому періоді такі компанії мають конкурентну перевагу за фінансовими показниками діяльності та часткою ринку.
The article is aimed at substantiating the impact of the enterprise’s business model on its competitiveness. In view of the lack of objective importance of the technology itself, it is necessary to determine how the business model through commercialization allows disclosing of the latent value of innovation and proving the company’s ability to compete in the market, using a sustainable business model. Both analysis and generalization of the previous developments in the definition of efficiency of business models and indicators of enterprise competitiveness allowed to allocate 18 metrics. On the basis of data of 10 leading high-tech companies of the world, factorial and correlation analyses on the defined metrics were carried out. The result of the research
is the allocation of key components of business models that directly impact the competitiveness
of the enterprise. It has been determined that companies that build their business models based on research and development of innovative products with sustainable marketing support of such actions have the best
indicators of competitiveness, especially in the long-term period. However, in the short-term such companies also have a competitive advantage in terms of financial indicators and market share.
 
Date 2018-11-16T10:40:39Z
2018-11-16T10:40:39Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Місюня Р. М. Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності / Р. М. Місюня, Д. С. Майгурова, А. Б. Зубкова // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2018. – № 9 (488). – C. 201-211.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38458
orcid.org/0000-0002-4478-181X
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України