Запис Детальніше

THE DYNAMIC COMPONENT OF THE GLOBAL INTERACTIVE NETWORK FOR WEATHER DATA OBTAINING AND DISSEMINATION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE DYNAMIC COMPONENT OF THE GLOBAL INTERACTIVE NETWORK FOR WEATHER DATA OBTAINING AND DISSEMINATION
ДИНАМІЧНА СКЛАДОВА ГЛОБАЛЬНОЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ МЕРЕЖІ ОДЕРЖАННЯ ТА ОБМІНУ МЕТЕОРОЛОГІЧНИМИ ДАНИМИ
ДИНАМІЧНА СКЛАДОВА ГЛОБАЛЬНОЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ МЕРЕЖІ ОДЕРЖАННЯ ТА ОБМІНУ МЕТЕОРОЛОГІЧНИМИ ДАНИМИ
 
Creator Авер’янова, Ю.; Національний авіаційний університет
Яновський, Ф.; Національний авіаційний університет
 
Subject


ADS-B; automated surveillance systems; flight safety; hail; icing; meteorological information; onboard surveillance systems; turbulence; volcano ash
автоматичні системи спостереження; безпека польотів; бортові системи спостереження; вулканічний попіл; град; метеорологічна інформація; обледеніння повітряних кораблів; турбулентність; ADS-B
 
Description The analysis of modern weather information services for aviation users is made as well asanalysis of modern systems for data obtaining and dissemination from the point of view ofpossibility to implement and use the Global Network of information obtaining and dissemination.The prospective directions of engineering means development to increase reliability andinformativity of the weather data along flight route for Global Network for information obtainingand dissemination effective implementation and operation are marked out; The possible structuraldiagram of the Global Network focusing on the aircrafts as dynamic elements for weather dataobtaining and dissemination with possibility for target and selective use of information is developedand shown
Розглянуто перспективні напрямки розвитку технічних засобів для одержання більшнадійної, достовірної та деталізованої інформації стосовно метеоумов за маршрутомпольоту для ефективної роботи глобальної мережі одержання та розповсюдженняінформації. Розроблено структурну схему глобальної мережі. Особливу увагу приділеновикористанню повітряних кораблів як динамічних елементів для одержання та обмінуметеорологічними даними.Ключові слова: автоматичні системи спостереження, безпека польотів, бортові системиспостереження, вулканічний попіл, град, метеорологічна інформація, обледеніння повітрянихкораблів, турбулентність, ADS-B.
Розглянуто перспективні напрямки розвитку технічних засобів для одержання більшнадійної, достовірної та деталізованої інформації стосовно метеоумов за маршрутомпольоту для ефективної роботи глобальної мережі одержання та розповсюдженняінформації. Розроблено структурну схему глобальної мережі. Особливу увагу приділеновикористанню повітряних кораблів як динамічних елементів для одержання та обмінуметеорологічними даними
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-04-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/78
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 49, № 4 (2011); 36-41
Вестник Национального авиационного университета; Том 49, № 4 (2011); 36-41
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 49, № 4 (2011); 36-41
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).