Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства
|
|
Creator |
Дмитрієв, Ілля Андрійович
Горовий, Дмитро Анатолійович Приходько, Д. О. |
|
Subject |
бренд
вартість брендів види брендів автомобілебудівні підприємства імідж бренда бренд підприємства метод "IS.IM.LN.LC" ребрендинг |
|
Description |
Бренд, виступаючи гарантом якості, надійності, впевненості, бере на себе зобов'язання задоволення потреб споживачів, урахування їх побажань, таким чином викликає прихильність до підприємства. Наявність бренда обумовлює можливість використання багатьох переваг – від формування лояльної клієнтської бази до продажу прав користування популярним ім'ям. Розуміння впливу бренда на діяльність підприємства, визначення його фінансової цінності є стратегічним інструментом постійного розвитку бізнесу. Ефективне використання надбань бренда обмежується через складність застосування більшості загальновідомих методів оцінки його вартості для українських підприємств. Монографія може бути корисною для науковців та фахівців, які займаються питаннями формування капіталу підприємств, розвитку його нематеріальних активів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей.
|
|
Date |
2018-10-31T11:21:32Z
2018-10-31T11:21:32Z 2016 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Дмитрієв І. А. Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства : монографія / І. А. Дмитрієв, Д. А. Горовий, Д. О. Приходько ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2016. – 227 с.
978-966-303-596-3 http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38179 orcid.org/0000-0002-0416-3857 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
|
|