Запис Детальніше

Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства
 
Creator Дмитрієв, Ілля Андрійович
Горовий, Дмитро Анатолійович
Приходько, Д. О.
 
Subject бренд
вартість брендів
види брендів
автомобілебудівні підприємства
імідж бренда
бренд підприємства
метод "IS.IM.LN.LC"
ребрендинг
 
Description Бренд, виступаючи гарантом якості, надійності, впевненості, бере на себе зобов'язання задоволення потреб споживачів, урахування їх побажань, таким чином викликає прихильність до підприємства. Наявність бренда обумовлює можливість використання багатьох переваг – від формування лояльної клієнтської бази до продажу прав користування популярним ім'ям. Розуміння впливу бренда на діяльність підприємства, визначення його фінансової цінності є стратегічним інструментом постійного розвитку бізнесу. Ефективне використання надбань бренда обмежується через складність застосування більшості загальновідомих методів оцінки його вартості для українських підприємств. Монографія може бути корисною для науковців та фахівців, які займаються питаннями формування капіталу підприємств, розвитку його нематеріальних активів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей.
 
Date 2018-10-31T11:21:32Z
2018-10-31T11:21:32Z
2016
 
Type Book
 
Identifier Дмитрієв І. А. Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства : монографія / І. А. Дмитрієв, Д. А. Горовий, Д. О. Приходько ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2016. – 227 с.
978-966-303-596-3
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38179
orcid.org/0000-0002-0416-3857
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Харківський національний автомобільно-дорожній університет