RESULTS OF EXPERIMENTAL RESEARCHES OF FLOWING AROUND AEROFOIL IN PRESENCE THE REVOLVED CYLINDER
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
RESULTS OF EXPERIMENTAL RESEARCHES OF FLOWING AROUND AEROFOIL IN PRESENCE THE REVOLVED CYLINDER
РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ОБТІКАННЯ КРИЛОВИХ ПРОФІЛІВ З ОБЕРТОВИМ ЦИЛІНДРОМ РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ОБТІКАННЯ КРИЛОВИХ ПРОФІЛІВ З ОБЕРТОВИМ ЦИЛІНДРОМ |
|
Creator |
Лемко, О.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Миронович, В.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— — aerodynamic profile; curvature; іmpuls speed; lift аеродинамічний профіль; імпульс швидкості; кривизна; піднімальна сила |
|
Description |
The results of experimental studies of the effect of relative curvature of the airfoils on the degreeof change in their characteristics in terms of additional pulse velocity in the boundary layer topsurface profile generated by a rotating cylinder. It was found that the growth profile of the greatercurvature of the lift coefficient in the linear region up to increase the lift coefficient by theapplication of flap - the flap
Наведено результати експериментальних досліджень впливу відносної кривизниаеродинамічних профілів на ступінь зміни їх характеристик в умовах додаткового імпульсушвидкості в примежовому шарі верхньої поверхні профілю від обертового циліндру,розташованого вздовж хорди. Показано, що для профілю великої кривизни прирісткоефіцієнта піднімальної сили на лінійній ділянці досягає приросту коефіцієнта піднімальноїсили від застосування щитка-закрилка.Ключові слова: аеродинамічний профіль, імпульс швидкості, кривизна, піднімальнасила. Наведено результати експериментальних досліджень впливу відносної кривизниаеродинамічних профілів на ступінь зміни їх характеристик в умовах додаткового імпульсушвидкості в примежовому шарі верхньої поверхні профілю від обертового циліндру,розташованого вздовж хорди. Показано, що для профілю великої кривизни прирісткоефіцієнта піднімальної сили на лінійній ділянці досягає приросту коефіцієнта піднімальноїсили від застосування щитка-закрилка |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-04-01
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/88
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 49, № 4 (2011); 98-102
Вестник Национального авиационного университета; Том 49, № 4 (2011); 98-102 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 49, № 4 (2011); 98-102 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
—
— — |
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|