Запис Детальніше

DESIGN PROCEDURE OF SAFE LIFE AND PREDICTION OF DURABILITY OF MACHINES DETAILS AT FRICTION LOADING

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DESIGN PROCEDURE OF SAFE LIFE AND PREDICTION OF DURABILITY OF MACHINES DETAILS AT FRICTION LOADING
МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РЕСУРСУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ ДЕТАЛЕЙ МАШИН ПРИ НАВАНТАЖЕННІ ТЕРТЯМ
МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РЕСУРСУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ ДЕТАЛЕЙ МАШИН ПРИ НАВАНТАЖЕННІ ТЕРТЯМ
 
Creator Варюхно, В.; Національний авіаційний університет
Сидоренко, О.; Національний авіаційний університет
Машинська, Н.; Національний авіаційний університет
Євсюков, Є.; Національний авіаційний університет
 
Subject


algorithm of calculation; friction loading; durability; prediction; theoretical model
алгоритм розрахунку; довговчність; навантаження тертям; погнозування; теоретична модель
 
Description The aspects of prediction of durability of machines details are examined by friction loading. Onthe basis of used forecasts of change of object conditions the design procedure of safe life ofaviation engineering products, which works in conditions of friction loading. On the basis ofanalysis of the received results the theoretical model of prediction of the wear processes duringservice life is offered
Розглянуто аспекти прогнозування довговічності деталей машин при навантаженнітертям із використанням методики розрахунків. Побудовано алгоритм розрахункупоказників довговічності вузла тертя у рамках прийнятих допущень.Ключові слова: алгоритм розрахунку, довговчність, навантаження тертям, погнозування,теоретична модель.
Розглянуто аспекти прогнозування довговічності деталей машин при навантаженнітертям із використанням методики розрахунків. Побудовано алгоритм розрахункупоказників довговічності вузла тертя у рамках прийнятих допущень
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-04-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/89
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 49, № 4 (2011); 103-105
Вестник Национального авиационного университета; Том 49, № 4 (2011); 103-105
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 49, № 4 (2011); 103-105
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).