Запис Детальніше

Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві
 
Creator Гончаров, Валентин Євгенович
 
Subject ринковий попит
збутова діяльність
знижки
цінова політика
просування продукції
маркетингові комунікації
sales
stimulation
sales promotion
enterprise
 
Description Стаття присвячена висвітленню сутності стимулювання підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглянуто зміст стимулювання збуту продукції підприємства, його цілі та завдання. Виявлено, що стимулювання збуту ‒ це система короткострокових спонукальних заходів на тимчасовій або територіальній основі, що чинить вплив на трьох учасників ринку (споживачів, торгових посередників, торговий персонал), яка покликана стимулювати негайне здійснення покупки і прискорений збут продукції. Наведена характеристика сучасних засобів і прийомів стимулювання збуту. Розглянуто класифікацію стимулювання збуту продукції підприємства за виникненням і впливом на покупців. Дістали подальшого розвитку теоретичні положе ння стимулювання збуту, в тому числі визначення його основних напрямків.
The article is devoted to highlighting the essence of stimulating the enterprise as an important component for ensuring its effective functioning, and also analyzed the main tasks and the main advantages and disadvantages of those used in the sales promotion system. The article deals with the content of sales’ promotion in the complex of product promotion, its goals and tasks. It is found that sales promotion is a system of short-term incentives on a temporary or territorial basis, affects three market part icipants (consumers, resellers, sales personnel), which is designed to stimulate immediate purchase and accelerated sales. The characteristic of modern means and methods of sales’ promotion is given. The classification of sales promotion in the work on occurrence and influence on buyers is described. The theoretical positions of sales’ promotion were furt her developed, the main directions of sales promotion were established.
 
Date 2018-11-20T09:31:23Z
2018-11-20T09:31:23Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Гончаров В. Є. Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві / В. Є. Гончаров // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 26-31.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38525
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НТУ "ХПІ"