Організаційні структури управління маркетингом
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організаційні структури управління маркетингом
|
|
Creator |
Перерва, Петро Григорович
|
|
Subject |
маркетинг
структура управління маркетингова служба управління маркетингом |
|
Date |
2018-11-22T13:02:35Z
2018-11-22T13:02:35Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Перерва П. Г. Організаційні структури управління маркетингом / П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 342-345.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38609 orcid.org/0000-0002-6256-9329 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Луцький національний технічний університет
|
|