Запис Детальніше

Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку
 
Creator Лаврова, Юлія Володимирівна
Горовий, Дмитро Анатолійович
Касатонова, І. А.
 
Subject транспортний ринок
маркетинг
види маркетингу
маркетингові дослідження
цільовий маркетинг
модель поведінки покупців
сегментація ринку
автосервісні підприємства
товарна політика
конкурентоспроможність підприємств
марки товарів
життєвий цикл товару
транспортні послуги
цінова політика
маркетингове ціноутворення
тарифи транспортні
політика комунікацій
комунікаційна політика
політика розподілу підприємства
торгівля
збутова логістика
маркетинговий план
стратегічний маркетинг
цінові стратегії
товарні стратегії
комунікаційні стратегії
стратегії розподілу продукції
 
Description У навчальному посібнику викладення матеріалу здійснено на основі кредитно-модульної системи організації навчального процесу, з метою формування у студента комплексних знань щодо сутності і змісту маркетингу як філософії підприємництва в ринкових умовах. Особлива увага відводиться дослідженню транспортного ринку, наводяться основні відмінності між ринками товарів і транспортних послуг. Для самостійного вивчення та закріплення навчального матеріалу до кожної теми складено контрольні питання і практичні завдання, до кожного модулю – тестові завдання. Посібник призначено для студентів, що навчаються за напрямом "Електромеханіка" (професійна спрямованість – "Електричні системи і комплекси транспортних засобів") і може бути використано при викладанні дисципліни "Транспортний маркетинг" для інших напрямів підготовки, а також менеджерами-економістами та фахівцями, які займаються маркетинговою діяльністю на транспортному ринку.
 
Date 2018-11-08T10:14:04Z
2018-11-08T10:14:04Z
2014
 
Type Book
 
Identifier Лаврова Ю. В. Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку : навч. посібник / Ю. В. Лаврова, Д. А. Горовий, І. А. Касатонова ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2014. – 354 с.
978-966-303-522-2
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38327
orcid.org/0000-0002-0416-3857
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Харківський національний автомобільно-дорожній університет