Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій
 
Creator Назарова, Тетяна Юріївна
Гур'єв, Б. О.
 
Subject конкуренція
наукоємність
іноваційність
міжнародний маркетинг
зовнішній ринок
компанії-конкуренти
 
Date 2018-11-16T10:01:35Z
2018-11-16T10:01:35Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Назарова Т. Ю. Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій / Т. Ю. Назарова, Б. О. Гур'єв // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 213.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38453
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НТУ "ХПІ"