Запис Детальніше

Формування іміджу туристичного підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу туристичного підприємства
Formation of the image of the tourist enterprise
 
Creator Міщенко, Володимир Акимович
Самотей, Максим Геннадійович
 
Subject базові аспекти
етапи
засоби
ознаки
позитивний імідж підприємства
company image
basic aspects of image
image formation stages
means of image formation
features of the tourism company image
 
Description У статті розглянуто таку проблему як формування іміджу підприємств та його важливість. Досліджено поняття "імідж підприємства" та його особливості. Визначено ряд базових аспектів іміджу організації. Розглянуто етапи створення іміджу підприємства. Досліджені ознаки іміджу підприємства. Визначені основні засоби формування іміджу. Надані приклади туристичних підприємств з успішним і ефективним
іміджем.
The article examines the problem of image formation of the businesses and its importance. The definition of the enterprise image and its peculiarities are specified. The basic aspects of the enterprise image are defined. The stages of image formation of the enterprises are studied. The feat ures of the company image are listed. The main ways of image formation are defined. The examples of tourism companies with successful and effective image are provided.
 
Date 2018-11-20T12:42:08Z
2018-11-20T12:42:08Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Міщенко В. А. Формування іміджу туристичного підприємства / В. А. Міщенко, М. Г. Самотей // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 75-78.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38545
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НТУ "ХПІ"