Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОБУДОВИ СХЕМИ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ ТИПУ «ІПОДРОМ»

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОБУДОВИ СХЕМИ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ ТИПУ «ІПОДРОМ»
THE USAGE OF COMPUTER PROGRAM FOR CONSTRUCTION OF APPROACH SCHEME “HIPPODROME”
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОБУДОВИ СХЕМИ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ ТИПУ «ІПОДРОМ»
 
Creator Богуненко, М.; Національний авіаційний університет
Хоменок, А.; Національний авіаційний університет
 
Subject
approach; configuration of the scheme “Hippodrome”; inbound track; minimum obstacle altitude; outbound track
захід на посадку; конфігурація схеми типу «Іподром»; лінія шляху віддалення; лінія шляху наближення; мінімально безпечна висота
 
Description Розглянуто вимоги щодо схем заходу на посадку. Запропоновано алгоритм виборунеобхідної траєкторії. Створено алгоритм побудови зони врахування перешкод для схемитипу «Іподром». Запропоновано розрахунки мінімально безпечних висот для такого типутраєкторії.Ключові слова: захід на посадку, конфігурація схеми типу «Іподром», лінія шляхувіддалення, лінія шляху наближення, мінімально безпечна висота.
The article deals with the all necessary required characteristics of the approach schemes and creation of algorithms for choosing trajectory of approach, construction of obstacle assessment zone for approach scheme “Hippodrome” and calculation of minimum obstacle altitude.
Розглянуто вимоги щодо схем заходу на посадку.Запропоновано алгоритм вибору необхідної траєкторії. Створено алгоритм побудови зони врахування перешкод для схеми типу «Іподром». Запропоновано розрахунки мінімально безпечних висот для такого типу траєкторії.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-04-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/114
 
Source Proceedings of NAU; Том 50, № 1 (2012); 66
Вісник Національного авіаційного університету; Том 50, № 1 (2012); 66
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 66
 
Language uk