MODELING OF ADS-B MESSAGES TRANSMISSION THROUGH SATELLITE TELECOMMUNICATION CHANNEL IRIDIUM USING NETCRACKER PROFESSIONAL 4.1
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MODELING OF ADS-B MESSAGES TRANSMISSION THROUGH SATELLITE TELECOMMUNICATION CHANNEL IRIDIUM USING NETCRACKER PROFESSIONAL 4.1
МОДЕЛЮВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ NETCRACKER PROFESSIONAL 4.1 ПЕРЕДАЧІ ADS-B ПОВІДОМЛЕНЬ ЧЕРЕЗ СУПУТНИКОВИЙ КАНАЛ КОМУНІКАЦІЇ ІRІDІUM МОДЕЛЮВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ NETCRACKER PROFESSIONAL 4.1 ПЕРЕДАЧІ ADS-B ПОВІДОМЛЕНЬ ЧЕРЕЗ СУПУТНИКОВИЙ КАНАЛ КОМУНІКАЦІЇ ІRІDІUM |
|
Creator |
Харченко, В.; Національний авіаційний університет
Барабанов, Ю.; Національний авіаційний університет Грехов, A.; Національний авіаційний університет Іваненко, М.; Національний авіаційний університет Лобанов, Р.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
factor of binary errors (BER); model of communication channel "aircraft - satellite - ground station"; satellite communication channel; size of transaction; speed of information transfer; time between transaction; time of channel delay; traffic
коефіцієнт двійкових помилок (BER); модель каналу зв’язку «літак –супутник – наземна станція»; розмір трансакції; супутниковий канал зв’язку; тип протоколу передачі; трафік; час затримки каналу; час між транзакціями; швидкість передачі інформації — |
|
Description |
The model for the traffic analysis in a communication channel "aircraft - satellite - ground station" wasbuilt and used for modeling of transfer ADS-B messages with the help low-orbit satellite complex Іrіdіum.Dependences of factor BER on channel average working load and average utilization time were obtained.Dependences of package failure probabilities on average working load, average utilization time and signaltraveling time were analyzed. The developed model was applied for determination of traffic characteristics ina communication channel "aircraft - satellite - ground station": the dependence of average working load,average channel utilization time and message traveling time on the size of transaction, the dependence oftravelling time on channel delay time were built.
Для моделювання передачі ADS-B повідомлень за допомогою низькоорбітальногосупутникового комплексу Iridium в середовищі NetCracker Professional 4.1 побудовано модельканалу зв’язку «літак – супутник – наземна станція», яка дозволяє аналізувати залежностікоефіцієнта двійкових помилок від середнього робочого навантаження, часу проходженняповідомлення і швидкості передачі даних. Вивчено вплив на трафік типу протоколупередачі, розміру транзакції, часу між транзакціями та часу затримки каналу. Дослідженоефект «насичення» каналу зв’язку, який досягається при одночасній передачі даних черезсупутниковий канал зв’язку з багатьох літаків.Ключові слова: коефіцієнт двійкових помилок (BER), модель каналу зв’язку «літак –супутник – наземна станція», розмір трансакції, супутниковий канал зв’язку, тип протоколупередачі, трафік, час затримки каналу, час між транзакціями, швидкість передачі інформації,NetCracker Рrofessional 4.1. Для моделювання передачі ADS-B повідомлень за допомогою низькоорбітальногосупутникового комплексу Iridium в середовищі NetCracker Professional 4.1 побудовано модельканалу зв’язку «літак – супутник – наземна станція», яка дозволяє аналізувати залежностікоефіцієнта двійкових помилок від середнього робочого навантаження, часу проходженняповідомлення і швидкості передачі даних. Вивчено вплив на трафік типу протоколупередачі, розміру транзакції, часу між транзакціями та часу затримки каналу. Дослідженоефект «насичення» каналу зв’язку, який досягається при одночасній передачі даних черезсупутниковий канал зв’язку з багатьох літаків. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-04-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/116
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 50, № 1 (2012); 81-86
Вестник Национального авиационного университета; Том 50, № 1 (2012); 81-86 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 81-86 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|