Запис Детальніше

Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингу

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингу
 
Creator Кравець, Кирило Андрійович
Перерва, Петро Григорович
 
Subject маркетинг
маркетингова програма
цілі підприємства
портфель підприємства
стратегія росту підприємства
 
Date 2018-11-22T11:41:48Z
2018-11-22T11:41:48Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Кравець К. А. Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингу / К. А. Кравець, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 219-221.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38607
orcid.org/0000-0002-6256-9329
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Луцький національний технічний університет