Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингу
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингу
|
|
Creator |
Кравець, Кирило Андрійович
Перерва, Петро Григорович |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова програма цілі підприємства портфель підприємства стратегія росту підприємства |
|
Date |
2018-11-22T11:41:48Z
2018-11-22T11:41:48Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кравець К. А. Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингу / К. А. Кравець, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 219-221.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38607 orcid.org/0000-0002-6256-9329 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Луцький національний технічний університет
|
|