Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок
Formation of the marketing strategy of the IT-company's exit to the world market
 
Creator Проценко, Юлія Олегівна
 
Subject інформаційні технології
міжнародний маркетинг
товарні ринки
бізнес-цілі
стратегічне планування
marketing strategy
marketing complex
global information technology market
IT-company
 
Description У статті розглянуто сутність стратегії міжнародного маркетингу, узагальнено теоретичні засади формування стратегій міжнародного маркетингу в контексті виходу компаній на зовнішні ринки. Згруповано та систематизовано в однорідні групи теоретичні напрямки стосовно змістовного наповнення терміну.
The article discusses the essence of the strategy of international marketing, generalizes the theoretical principles of formation of international marketing strategies in the context of the company's exit into foreign markets. Grouped and systematized in homogeneous groups the theoretical directions concerning the contentfilling of the term.
 
Date 2018-11-22T09:03:38Z
2018-11-22T09:03:38Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Проценко Ю. О. Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок / Ю. О. Проценко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 123-127.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38596
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НТУ "ХПІ"