Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок
Formation of the marketing strategy of the IT-company's exit to the world market |
|
Creator |
Проценко, Юлія Олегівна
|
|
Subject |
інформаційні технології
міжнародний маркетинг товарні ринки бізнес-цілі стратегічне планування marketing strategy marketing complex global information technology market IT-company |
|
Description |
У статті розглянуто сутність стратегії міжнародного маркетингу, узагальнено теоретичні засади формування стратегій міжнародного маркетингу в контексті виходу компаній на зовнішні ринки. Згруповано та систематизовано в однорідні групи теоретичні напрямки стосовно змістовного наповнення терміну.
The article discusses the essence of the strategy of international marketing, generalizes the theoretical principles of formation of international marketing strategies in the context of the company's exit into foreign markets. Grouped and systematized in homogeneous groups the theoretical directions concerning the contentfilling of the term. |
|
Date |
2018-11-22T09:03:38Z
2018-11-22T09:03:38Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Проценко Ю. О. Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок / Ю. О. Проценко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 123-127.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38596 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|