Запис Детальніше

FATIGUE LIFE PREDICTION BY THE STRUCTURALLY SENSITIVE DAMAGE INDICATOR

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FATIGUE LIFE PREDICTION BY THE STRUCTURALLY SENSITIVE DAMAGE INDICATOR
Прогнозування втомної довговічності за допомогою структурно-чутливого індикатора пошкодження
 
Creator Karuskevich, Mikhail; Національний авіаційний університет
 
Subject
втома; деформаційний рельєф; індикатор втоми; плакований алюмінієвий сплав.
 
Description The investigations of the new fatigue sensor that was carried out at the wide range of cyclicloads conditions show the ability of the indicator application in Structural Health Monitoringsystems of planes, bridges, vessels, and other structures. Accumulated fatigue damage may byestimated by the intensity of deformation relief, i.e. by its extrusion/intrusion and persistent slipbands structures on the indicator surface.Keywords: alelad aluminum alloys, deformation relief, fatigue, fatigue indicator.Розглянуто результати дослідження нового індикатора втоми, проведених в широкомудіапазоні режимів циклічного навантажування. Показано можливість застосування індикатора всистемах контролю технічного стану літаків, мостів, кораблів та інших конструкцій.Накопичене втомне пошкодження визначено за інтенсивності деформаційного рельєфуповерхні, який формують екструзії, інтрузії і сталі смуги ковзання на поверхні індикатора.Ключові слова: втома, деформаційний рельєф, індикатор втоми, плакований алюмінієвийсплав.
Розглянуто результати дослідження нового індикатора втоми,  проведених в широкомудіапазоні режимів циклічного навантажування. Показано можливість застосування індикатора всистемах контролю технічного стану літаків,  мостів,  кораблів та інших конструкцій. Накопичене втомне пошкодження визначено за інтенсивності деформаційного рельєфуповерхні, який формують екструзії, інтрузії і сталі смуги ковзання на поверхні індикатора.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2012-04-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/124
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 50, № 1 (2012); 139-143
Вестник Национального авиационного университета; Том 50, № 1 (2012); 139-143
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 139-143
 
Language en
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).